poppy Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Er det noen som har noen positive/negative erfaringer med dette hovedkortet? MSI KT4 ULTRA Hovedkort (KT400, ATA/133, ATX, USB2.0, AGP 8X, Lyd) Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Må få det først Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Msi har gode hovedkort.Jeg har bare positive erfaringer med dem Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har bestilt det. Det var snakk om at det var AGP 8x bug på deg kortet.. isåfall så blir det fixet med en bios-upgrade.. MSI har veldig gode hovedkort (har snakket med serviceelektronikere som sier at MSI er de hovedkortene som er minst feil på fra leverandør) Så jeg kan aldri tenke meg at dette kortet skal avvike fra de andre utgivelsene fra MSI Tror du trygt kan kjøpe det kortet! Lenke til kommentar
poppy Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Takk for svarene. Har nå bestilt et eksemplar av kortet. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: MrGod skrev (2002-09-25 11:22):Jeg har bestilt det. Det var snakk om at det var AGP 8x bug på deg kortet.. isåfall så blir det fixet med en bios-upgrade.. var ikke det på den gamle versjonen av ATI RAD9700pro? Den hadde ihvertfall en feil som gjorde at tingene rett og slett ikke fungerte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå