Gå til innhold

Chuck Norris på TV Shop

MiteS

Anbefalte innlegg

For alle dere Chuck Norris fans så kan jeg informere dere om at han nå er med i en TV Shop reklame for Total Gym (Et treningsapparat). Lo litt inni meg når jeg så det egentlig.

Det er Chuck Norris sitt "hemmlige våpen" :laugh:

Endret av MiteS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det har han vært i mange år... han har brukt det apparatet i  18 år allerede, og det sa han også for 4-5 år siden da jeg så den reklamen for første gang.... kan være det er mer enn 4-5 år siden også..

5797395[/snapback]

Pff.. han gjør det for penga. Han bruker ikke det appratet.

Lenke til kommentar
det har han vært i mange år... han har brukt det apparatet i  18 år allerede, og det sa han også for 4-5 år siden da jeg så den reklamen for første gang.... kan være det er mer enn 4-5 år siden også..

5797395[/snapback]

5797509[/snapback]

Dette kan du selvsagt bevise?

Lenke til kommentar

5797395[/snapback]

5797509[/snapback]

Dette kan du selvsagt bevise?

5799108[/snapback]

nope. Men tror det :p

Lenke til kommentar

Selvfølgelig trenger ikke Chuck Norris et sånt apperat! Chuck Norris har nok nådd toppen, han trenger ikke trene mer. Han er større, strekere og smartere enn alle... Trodde alle visste slikt.

"Chuck once kicked a man so hard, it broke the space time contiuum, creating a black hole with the power to devour galaxies. This is because Chuck held back. If he had kicked the man with his full strenght, it would have destroyed the universe."

Lenke til kommentar
Selvfølgelig trenger ikke Chuck Norris et sånt apperat! Chuck Norris har nok nådd toppen, han trenger ikke trene mer. Han er større, strekere og smartere enn alle... Trodde alle visste slikt.

"Chuck once kicked a man so hard, it broke the space time contiuum, creating a black hole with the power to devour galaxies. This is because Chuck held back. If he had kicked the man with his full strenght, it would have destroyed the universe."

5800354[/snapback]

hør,hør!

14tegs

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Hehe, så den reklamen jeg også. Første gang jeg så den, var for lenge siden. Da tenkte jeg ikke over hvem det var, men da jeg så den igjen for ikke så lenge siden, syntes jeg det var ganske teit, men tanke på hvilken Internett-helt han har blitt med åra. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...