Gega Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 heheheheh..ja det skal være vist å sikkert at det er dyrt...men noe må man vel bruke penger på. Spesielt her oppe i finnmark....snøen er ikke kommet enda så vi får ikke kjørt snøscooter.(bensin er jo dyrt) og da kan man jo like gjerne bruke litt ekstra på data. Men over til alvor...hvilken temp har du nå.? Hvor mye har du overklokket? Vist du ikke ligger over 50-55grader i overklokket tilstand synes jeg ikke det er noe å ta på vei for. Spesielt vist maskinen ellers er stabil. Vet ikke men jeg trur du kaster vekk litt penger med å oppgradere strømforsyningen din.... heller kjøpt deg et nytt kabinett.(Chieftec) uten strømforsyning og brukt den gamle 250wattern en stund til....Men men det er min mening...du har gjort et valg..GÅ for det Lenke til kommentar
Fatso Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Ligger på 43-44 uklokka og på 1600 ligger jeg på 52-53.Får den ned i 40-41 grader uklokka men da må jeg sitte å fryse livskiten ut av meg.Og da er kabinettempen på 27 grader. Fatso Lenke til kommentar
Gega Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 On 2001-12-19 13:47, Fatso skrev: Ligger på 43-44 uklokka og på 1600 ligger jeg på 52-53.Får den ned i 40-41 grader uklokka men da må jeg sitte å fryse livskiten ut av meg.Og da er kabinettempen på 27 grader. Synes ikke du skal styre så mye med tempen din...synes den er helt grei den. Mulig det hadde hjulpet litt med en TAISOL vifte. men det er så marginale forskjeller at jeg synes ikke det har noen hensikt...litt merker du fra original vifte til TAISOL..det gjør du! Men det spørs om du merker noe fra den viften du har nå Lenke til kommentar
Fatso Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Uff for en idiot jeg er.Putta pc ned på gulvet og nå durer den lykkelig avgårde på 1.6GhZ med en temp på 43-45 grader.Ja ja ikke alltid like lett å prøve det mest logiske først. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 jaja..D er jo kaldest på gulvet....det var det jeg mente da jeg sa at varmen stiger...jo lengre opp dess varmere er det. Når skal prøve deg over 1.6???? Lenke til kommentar
Fatso Skrevet 19. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2001 Prøvde på 1680MhZ komm til windows startup,restarta maskina full piping måtte tømme cmos.Tror nesten en kan klare mer med litt mer volt.I pc alert har jeg 1.58 på vcore skal det ikke være 1.6 da?Hva er vio voltage til? Fatso Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Min celeron 1,2 clockes opp til 1500mhz uten problemer. Jeg har ikke merket noen spesiell varmeforskjell, men så har jeg 5x8mm 3dfxcool vifter i kabinettet da. Har ikke testet over 1500mhz, men å clocke opp 300mhz for en så billig prosessor er IKKE til å klage over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå