paxuh Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette innlegget, men jeg prøver her. Jeg har vært på leting etter en mp3spiller med diktafon altså, uten å lykkes. Jeg leter etter en med lydinngang eller mulighet for å plugge inn et eksternt mikrofon! Har dere tips på noen modeller, så plz post et innlegg. Er virkelig hypp på å få tak i en slik spiller! Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Amobil.no er stedet for din henvendelse, ikke fotoforumet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hvordan klarte du å legge den her, av alle steder? Gjør deg bedre kjent med forumets kategorier så slipper du å poste feil sted neste gang. Les også litt i retningslinjene både til kategorier som har det og de globale om emnetittel. Denne er ikke spesielt god. Gjør gjerne noe med det. ##Flyttes## Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Nå har vel nesten alle MP3-spillere enten standard tilkopling for mikrofon, eller en eller annen mikrofon-modul tilgjengelig. Se på iPod, den får du en liten modul med mikrofon til, som også har en mini-kontakt for tilkopling av en ekstern mikrofon. Iriver har vel med mikrofon i tilbehørspakken på alle harddisk-baserte spillere. Har en gammel 128 Mb Apacher, flash-minne-spiller, med innebygd mikrofon, fungerer helt ypperlig som diktafon! Sjekk spesifikasjonene på den spilleren du finner passer deg best. Og bruk søkefunksjonene på Internet, der kan du finne mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå