another_visitor Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 da kom det et modem fra Ventelo i dag, og det fungerte på første forsøk så det er litt ergelig i forhold til 3com boksen. Testet 3com boksen med samme kabler/splitter som Ventelo modemet i tillegg, fortsatt ingen sync. Har fått den ned til meg nå så skal sjekke om det kan skyldes gammel firmware eller om den trenger en tur i retur.. :/ Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Fint at du fikk feilsøkt og funnet feilen! Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 takker Zerge, takk til alle andre også for gode tilbakemeldinger! En siste ting, er det 100% sikkert at SYNC lampa skal lyse uansett om instillingene ikke stemmer? Jeg har testet også hjemme hos meg nå, mot Nextgentel, og lagt inn innstillingene fra linken Playmofetish postet her. Fortsatt ingen SYNC, sjekket også at boksen har siste hardware (v.2.06) Greit å vite før den evt sendes i retur. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Sync lampa skal blinke mens den prøver å synkronisere, for så å lyse konstant når linjen er synkronisert og operativ. Du bør også kunne dobbeltsjekke det gjennom en "status" meny i webinterfacet etellerannetsmartsted:P Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvordan gikk det ? Jeg sliter med det samme https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=954030 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå