Gå til innhold

Hjelp til selvhjelp? :P

Anbefalte innlegg

Hei på alle!!

Jeg har lyst til å lage noe. Nemlig en tabell over øvingstider og øvingsrom. Jeg vil at jeg skal kunne redigere tabellen enkelt på nett og gjerne på samma sida som "printen" av tabellen ligger.

det er 3 øvingsrom. 3 band hver dag, 7 dager i uka.

brukergruppen blir meg og 2 til som skal "disponerer" rommene til band. det som er ønskelig er å kunne gå inn, se på og slette/legge til band i det satte øvingstidene. hadde vært genialt med om alle kan se på øvingstabellene, men bare oss 3 som kan redigere ved å logge oss inn

Jeg kan bittelitt php, men leser meg til mer og mer info hver dag

Gidder noe å si hva jeg trenger å gjøre, evt hva jeg må lære meg for å få fiksa dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde så abslolutt lære deg MySQL(eller andre databaser):)

Veldig smart om du har en host med PHP og databasestøtte(MySQL).

Deretter burde du lese litt om PHP og MySQL både på php.net og på sindrem.com. Det er en god start ihvertfall.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...