F.Mackey Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 1. Theme - Hill Street Blues2. Hans Zimmer - Armageddon theme 3. Full House Theme 4. Am I Blood - Sorrow 5. Theme - Itchy and Scratchy Show Er det bare meg eller er randomfunksjonen i winamp ikke så veldig random? 7484445[/snapback] Med tanke på at jeg fikk fire ramones sanger øverst den ene gangen så må jeg nesten si meg enig: 1. Darkthrone - Man Tenker Sitt 2. Bloodbath - Like Fire 3. Debauchery - Devourer of Worlds 4. Satyricon - Possessed 5. Anal Cunt - I Sent A Thank You Card 2 av 5 sanger som er god... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) 1 The Tangent - Night Terrors 2 Safri Duo Meets Ayla - Sunrise 3 Porcupine Tree - Baby Dream in Cellophane 4 Maxx - No More 5 The Beach Boys - California Dreamin' Hvis jeg kunne byttet en elektronisk (les: Maxx) med en metal-låt, så ville egentlig dette gitt et veldig riktig bilde. edit: metallen kom som nr.6... (Venturia - Words of Silence) Endret 12. desember 2006 av JLa Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Prøver igjen. 1. Johnny Cash - Desperado 2. CoB - Lil' Bloodred Ridin' hood 3. WASP - Someone to Love 4. Finntroll - Bastuvisan 5. Impaled Nazarene - Ghettoblaster Merkelig, av de to JC-sangene jeg har på daten, så kommer en av de opp på topp. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Prøver også igjen 1: The Shins - New slang 2: Kings of Leon - Four Kicks 3: Clawfinger - Simon Says 4: Dream Theater - Root of all evil 5: Eazy-E - Real Muthaphucking G's Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 1. Come Together - The Beatles 2. Winter Wooksie - Belle and Sebastian 3. Ball And Biscuit - The White Stripes 4. Bendik og Årolilja - Gåte 5. Februar - Gnom Var heldig nå, men føler meg trygg på at jeg kan stå for det som ligger i biblioteket her. Jeg har sortert rimlig godt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Darkthrone - Kathaarian Life Code Pink Floyd - Alan's Psychedelic Breakfast Slayer - Jesus Saves Bruce Springsteen - Backstreets Deftones - Digital Bath Fett nok. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) måtte kjøre et nytt forsøk jeg også.. 1. TNT - Lonely Nights 2. In Flames - Jotun 3. Sinergy - Beware The Heavens 4. Darkthrone - Unholy Black Metal 5. Children Of Bodom - Needled 24/7 Utrolig heldig denne gangen må jeg si=) 3 meget bra låter, og 2 bra. Edit: skrivefeil som faen.. Endret 12. desember 2006 av FollowTheReaper Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Okei prøver på nytt, spent på randomfunksjonen denne gangen.. 1. Evanescence - Fallen 2. Nightwish - Deep Silent Complete 3. Travellin' Strawberries - Støveldance 4. Dasyati - YTMND soundtrack promotion 5. Nightwish - Angels fall first Mye rart i dag må jeg si. 3 gothersanger og 2 jalla. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 1. Sidebrok-Ein Likandes kar 2. Borknagar- The Genuine pulse 3. Anthrax- Caught in a mosh 4. Necrophagist- Foul body autopsy 5. Bad Religion- You kun Anthrax som spilles ofte thou:) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 The Wrens - The house that guilt build Babyshambles - Back from the dead Jethro Tull - Hymn 43 Belle & Sebastian - Wandering alone Raga Rockers - Jordens sønn Ingen låter jeg har noe særlig forhold til egentlig. Men skal ikke klage Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Fint at noen gjenopplivet denne tråden. 1. Bathory - Gods of Thunder of Wind And of Rain 2. Symphony X - Candlelight Fantasia 3. Transatlantic - Stranger In Your Soul 4. Pain of Salvation - Reconciliation 5. Angra - Eyes of Christ Alt i alt en utmerket liste. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja... 1. Life of Agony - Through and Through 2. Deep Spirit - Lonely 3. Tatu - All About Us (Dave Aude Big Mixshow) 4. Boney M - 20 Hits - Gotta Go Home 5. Johnny Cash - I walk the line 2 og 3 er jeg ikke videre stolt av Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 1: Deranged - Razor Tongue 2: Regurgitate - Lethean Sleep 3: Madder Mortem - Distance Will Save Us 4: Krigshot - A-Förmedlingen - Skitförmedlingen 5: Decapitated - Nine Steps Fornøyd jeg... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Første fem: 1. The Sound Of Animals Fighting - My Horse Must Lose 2. Minus The Bear - Women We Haven't Met Yet 3. Gatsby's American Dream - The Hunter 4. The Jimi Hendrix Experience - Highway Chile 5. Ash - Clones Lett blanding der ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Santana - evil ways Sentenced - capture of fire Iggy pop - lust for life phil colins - another day in paradise Jokke og valentinerne - Gutta Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 1. Incubus - a certain shade of green 2. Choidos - one day woman will all become monsters 3. AFI - 99 red ballons 4. Kaizers Orchestra m.fl - venner for livet 5. Jay-Z - dirt off your shoulders hm, på tide å rydde i musikkmappa mi. 3 av sangene hadde jeg ikke hørt før en gang ;o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 hm, på tide å rydde i musikkmappa mi. 3 av sangene hadde jeg ikke hørt før en gang ;o 7512449[/snapback] Trodde det var det som var noe av sjarmen med random-funksjonen jeg Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Er jo det beste med randomfunksjonen. Dukker stadig opp noe kult jeg ikke ante at jeg hadde. Nytt forsøk: 1. Kaipa - Time Bomb 2. System of A Down - Chop Suey 3. Yes - Everydays 4. Katatonia - Had To (Leave) 5. E-330 - Good Lord Fin blanding. Litt prog, litt metal, og litt blues. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Helloween - Giants Nightwish - Dead Gardens Camel - City Life Sepultura - Mayhem Muse - Citizen Erased Av disse er det bare Muse jeg ikke hører noe spesielt på... så, bra liste Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 1. Dio - straight Trought the heat (live) 2. eminem - cleanin' Out my closet 3. N.W.A - Appetite for destruction 4. eminem - busniss 5. Black Label Society - Stoned and drunk spess fornøyd med den siste:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg