Nemesis86 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Må få litt liv i denne trådne igjen 1.Akon - Locked Up 2.Def Leppard - High 'N' Dry (SYKT FET LÅT) 3.Master Blaster - Since you have been gone (The disco boys remix) 4.Cecilia Vennersten - Det Vackraste 5.Redman - Lets Get Dirty (feat DJ Kool) Dette er det jeg kaller variert... hehe... Med låt nummer 1 som den svakeste.. men ellers ganske bra Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 henger meg på her jeg 1. Iced Earth - A question of Heaven 2. As I Lay Dying - 94 Hours 3. Dir en Grey - Higeki Wa Mabuta Wo Oroshita Yasashiki Utsu* for et navn* 4. Sepultura - Bottomed Out 5. Turbonegro -Humiliation Street Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 1. Horse The Band - Pol's Voice (4:00) 2. Manu Chao - MAMAITA (5:45) 3. The Locust - Sever the Toes (0:52) 4. Brand New Unit - have a nice life (2:33) 5. Sektor Gaza - Skotnik (2:58) Lenke til kommentar
si_men Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 1. Sing For The Moment - Eminem (5.39) 2. Hit The Floor - Linkin Park (2.44) 3. Kenta Kuk - Fronda (4.04) 4. Love Generation - Bob Sinclar (4.50) 5. King Back - T.I. (4.12) Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 1.George Straight - Carried Away 2.Postgirobygget - Sløv uten dop 3.Klovner i Kamp - Kaninkoker (En leksjon til oss gutta) 4.HIM - And love said no 5.Paperboys - Hey Man Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dænsebændet - Ei boble fra 64' Patrick Swayze - She's Like The Wind Steve Winwood - Valerie Tommy Nilson - Öpna din dör Boknakaran - Hortensia Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Porcupine Tree - Drown With Me Evergrey - The Encounter Green Carnation - Dead But Dreaming James LaBrie - Understand Daniel Powter - Bad Day Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 1. Dr. Dre - The Next Episode 2. Audioslave - Bring Em Back Alive 3. Dr. Dre - Still D.R.E 4. Helloween - Back On The Streets 5. Ian Van Dahl - Castles In The Sky Ikkje dårleg, overraskande at det kom med 2 låter av Dr. Dre når 7 av mine 1800 låter er av artisten Helloween-sangen er ganske kul, og skulle det havne trance på lista var ikkje Castles In The Sky feil. Lenke til kommentar
bramat Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Halo Benders - Surfers Haze Beck - One foot in the grave blues Cluster - Fotxchi Tong T-Brat - T-Brat egenkomponert Olivia Tremor Control - Beneath the Climb Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 1. Michael Jackson -Thriller 2. AC/DC - Squealer 3. Refused -The Refused Party Program 4. Gwen stefanie - Serious 5. Finntroll - jaktens tid Var ikke så gal den Men Gwen stefanie var ikke noe å skryte av :'( Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skills misse baren - klikk. The fifty 50 bunch feat jaa9 & onklp - Dørty n'filthy Geto boys - no sellout Inmortal tecnique - sierra mastra Lopptroop - The struggle continues. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Trond Viggo Torgesen - Stilig Lost Highway - Jeff Buckley On Your Mind - BigBang Fireplace - R.E.M. Seeing Other People - Belle And Sebastian Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 1. Dr. Dre - The Next Episode2. Audioslave - Bring Em Back Alive 3. Dr. Dre - Still D.R.E 4. Helloween - Back On The Streets 5. Ian Van Dahl - Castles In The Sky Ikkje dårleg, overraskande at det kom med 2 låter av Dr. Dre når 7 av mine 1800 låter er av artisten Helloween-sangen er ganske kul, og skulle det havne trance på lista var ikkje Castles In The Sky feil. 6024134[/snapback] Damn.. ganske lik smak vi to 1.Nickelback - Someday 2.Neil Young - Keep On Rocking In The Free World 3.Usher - My Boo (feat Alicia Keys) 4.Toby Keith - How do you like me now 5.Erik Faber - On top Of the world Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 1. Cryptopsy - Cold Hate, Warm Blood 2. Sepultura - Bottomed Out 3. Ensiferum - Windrider 4. ACDC - Who Made Who 5. Norther - Everything Is An End Herre satan for en jævlig liste, eneste gode sangen er jo Who Made Who *frem med sletteknappen, rustning og godt mot* Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 1.Mario - Let Me Love You (Remix) (feat Jadakiss & T.I.)(Mye bedre enn radio edit) 2.Jadde - Living to love you (Fjortiss, men veldig fin) 3.Vazelina Billopphøggers - Blålys :!: 4.The Sound Bluntz - Billie Jean (Beat Clubb Mix) Noe av det FETESTE som spilles på byen... 5.Special D - We Are Raving (DJ Alone Remix) Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 1. The Who - Go To The Mirror 2. Iggy Pop - New Values 3. Bob Marley & The Wailers - Exodus 4. Pink Floyd - Atom Heart Mother 5. Deep Purple - Strange Kind Of Woman Var heldig med den, bare god musikk. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 1. Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers 2. Iron Maiden - Judas Be My Guide 3. Mariah Carey fet. Babyface - Everytime I Close My Eyes 4. Metallica - Fade To Black 5. Santana - Black Magic Woman De to første er sinssykt gromme låter. Nr 3 visste jeg ikke engang at jeg hadde, og det er definitivt ikke noe jeg har lastet ned/lagt inn med viten og vilje. 4. og 5. er jo forsåvidt greie... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Percee P - Now They Wanna See Me Ulver - Little Blue Bird Jedi Mind Tricks feat. GZA - On the Eve of War Outkast - Spottieottiedopalicious Jay Dee - One Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 1. Katatonia - Stalemate 2. Sonata Arctica - Weballergy 3. Dream Theater - Under A Glass Moon 4. Øystein Sunde - Sjømannen og Vannsenga 5. Frank Zappa And The Mothers of Invention - Harry, You're A Beast Lenke til kommentar
intheass Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 1. Kamelot - Sin 2. Dream Theater - Fatal Tragedy 3. Dream Theater - Finally Free 4. Manowar - Kill with Power 5. Camel - Refugee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg