Herpeederpee Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mine: 1. Helloween - The Tune 2. Einherjer - Burning Yggdrasil 3. Carpathian Forest - Christian Incohorent Drivel 4. Kalmah - Withering Away 5. Jedi Mind Tricks - Beyond The Gates of Pain Lenke til kommentar
Hundremeterskogen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Bob Dylan - Spirit On The Water David Gilmour - There's No Way Out Of Here The Rolling Stones - It´s All Over Now The Ramones - California Sun Tom Waits - The Heart Of Saturday Night Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Mor og far i døden - John doe 40` - Fraz Ferdinand Little man - Gluecifer Sin city - Ac/Dc From The Ritz To The Rubble - Arctic Monkeys Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Dimmu Borgir - Guds Fortapelse (Åpenbaring av Dommedag) Sodom - Witching Metal Helloween - Warrior Hammerfall - Dreams Come True Strapping Young Lad - Velvet Kevorkian Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 The Beatles - Why (can you love me again) Dimmu Borgir - Master of Disharmony Grieg, Edvard - Allegro Molto Moderato Iron Savior - Never say die From Autumn to Ashes - Eulogy for an Angel 2 sanger der jeg aldri har hørt på før. Iron Savior og From Autumn to Ashes. Lenke til kommentar
Swaggwald Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 1. Jokke og Valentinerne - Verdiløse menn (Jævli bra) 2. Gorgoroth - Wound upon wound 3. Deep Purple - When a blind man cries 4. Insane Clown Pussy - ICP vs Eminem wtf? 5. Type O Negative - Feel Like Making Love Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Mine 5: 1. Green Day - St. Jimmi 2. The Ark - One Of Us Is Gonna Die Young 3. Eric Clapton - I Feel Free 4. Metallica - The God That Failed 5. System Of A Down - Atwa De to første har jeg aldri hørt på før da Nr. 4 er den sangen jeg har hørt KLART mest på Endret 17. mars 2007 av NiceViolence Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Sabbat - "Mythistory" (Dreamweaver) Metallica - "The Frayed Ends of Sanity" (...And Justice for All) Pentagram - "Dying World" (Relentless) Gentle Giant - "Alucard" (S/T) Sahg - "Godless Faith" (I) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Cunninlynguists - Seasons feat. Masta Ace Nas - Nas Is Like Lloyd Banks - On Fire 2Pac - Loyal To The Game The Game - Runnin' feat. Tony Yayo Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 El Caco - I'll play The Beatles - Sgt. Peppers lonely hearts club band Modest Mouse - Secret agent X-9 Rammstein - Heirate Mich Linkin Park - Place for my head Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Warlocks - Battlegrounds Katatonia - Right Into the Bliss Pagan's Mind - Appearance Human Fortress - Divine Astronomy Candlemass - Mirror, Mirror Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 1. Iron Maiden - Déjà Vu 2. Die Ärzte - Ein Lächeln (Für Jeden Tag Deines Lebens) 3. KLM - Se Torsken 4. The Bangles - Eternal Flame 5. Mötely Crüe - Dr. Feelgood Vidt spekter . Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Our Infinite Struggle - In Flames Not Falling - Mudvayne Hit the floor - Linkin Park (haha) Stationary - Anberlin Dead God in me - In Flames Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 1. American Idiot (Bullet In A Bible) - Green Day 2. Who Killed Bambi? - Sex Pistols 3. Sanitarium - Metallica 4. Back In The Village - Iron Maiden 5. Enter Sandman - Metallica Er ikke noe sånn Metallica-fan, foretrekker mer Maiden, men det var nå disse som dukket opp da Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) 1. On the sunday of life - Porcupine Tree 2. Message to Harry Manback - Tool 3. Shattered - Rolling Stones 4. I me mine - Beatles 5. We love you - Rolling stones Endret 24. mars 2007 av jokkeman Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 1. Tristania - Dementia 2. Theatre of Tragedy - Der Tanz der Schatten 3. Toto - Goin' Home 4. Rammstein - Nebel 5. Symphony X - Sea of Lies Ikke noe å være flau over her Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Vi prøver igjen: Helloween - Windmill Machine Head - All in your head Motörhead - Nothing up my sleeve Ragnarok - Nocturnal Sphere Mayhem - Necrolust Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Min Liste 1. Marilyn Manson - mOBSCENE 2. U2 - The Unforgettable fire 3. HIM - Join me in death 4. Kaizers Orchestra - Christiania (Live) 5. A-ha - We'r looking for the whales Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 1. 12 Rods - Red 2. Sugarcubes - Vitamin 3. Devendrah Banhart - There Was Sun 4. Deep Purple - Woman From Tokyo 5. Sonic Youth - Sleepin' Around Det må jeg si, traff godt der, ingenting å skamme seg over! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Når vi først er i gang kan vi vel hive på "in my pants" på slutten av sangtitlene også... Min Liste1. Marilyn Manson - mOBSCENE in my pants 2. U2 - The Unforgettable fire in my pants 3. HIM - Join me in death in my pants 4. Kaizers Orchestra - Christiania (Live) in my pants 5. A-ha - We'r looking for the whales in my pants 8231388[/snapback] Hæ? Nei faen, jeg kjeder meg. Her er mine 5 random låter: Jehst - Firepower Rovers - En Ruverkar Copywrite - Beautiful Trainwreck Cage - Agent Orange Kelis feat. André 3000 - Millionaire Endret 25. mars 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg