thomanil Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Hei, jeg har et (sikkert dumt) spm om surround-lyd på pc. Har bestilt meg et Logitech z-5500 5.1 surround-system, som jeg kommer til å bruke til xbox 360 via en optisk toslink kabel. Ønsker imidlertid også å koble til pc'en min på dette anlegget, derfor ser jeg på Audigy-kortene til Creative (siden jeg bare har et gammel Live-kort pdd). I tillegg til den optiske inngangen så har kontroll-enheten på logitech-anlegget 3 minijack-innganger for surround-lyd, merket: -Front -Rear -Center\sub Audigy-kort(ene) derimot ser bare ut til å ha to minijack-utganger ment for surround: - senter/subbasshøyttaler/venstre surround - bakre/høyre surround Hvordan kobler man opp dette? Eller er ikke Audigy-kortene ment for slike anlegg? Endret 22. mars 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei Jeg har et Audigy 2 ZS kort og 5450 settet til Logitech. Jeg får koblet dem fint samme ved hjelp av de analoge kablene. Du har Front, rear og sub på lydkortet (de 3 nederste portene). Derimot sliter jeg med å få digital lyd til å fungere Xbox 360 fungerer glimrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå