Gå til innhold

Hvor fort kan man ta lappen?

Plomma2

Anbefalte innlegg

Hvor fort tror dere man kan ta lappen? Hvis man ikke har gjort _noe_. Ingen kjøretimer igjenting.

Sitter med teoriboka og vurderer å lese, men veien virker så lang. Orker liksom ikke holde på i noen måneder som det virker som om noen gjør, så hvis jeg tar bare det obligatoriske og kjører mye hjemme, kan jeg klare det på to uker?

Når jeg tenker meg om så må vel oppkjøringa bestilles noen måneder i forveien, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjørte hos trafikk skole. Jeg brukte ca 1 månde til jeg var ferdig med oppkjøringa. Jeg har heller ikke prøvekjørt en gang før jet begynte, hadde faktisk ikke kleppe min hand i et ratt før.

Nå har jeg had lappen i snart 4 år, og jeg angrer ikke på det. Den tiden jeg brukte til oppkjøring og alt sammen, kom godt med når jeg skulle på i virkeligheten. Du er aldri forberedt på hva som kan skje når du er ute og kjører. Går du på en trafikkskole og tar deg litt tid, tjener du virkelig godt på det i det lange løp.

Lenke til kommentar

Det stilles vel krav til hvor mange kjøretimer man må ha tatt nå. Dessuten så anbefales det å kjøre en del med lærer før man begynner å lærekjøre hjemme. Hvis man skal ta lappen raskt så kan man ta den på 14 dagers intensivkurs på spesielle steder. Da kjører man MYE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...