Egil-Mofia Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har idag vært så heldig å få kjøpt en rimelig IBM datamaskin. Den er ca 55cm høy, og forholdsvis stor skjerm. Det er floppy disk (er dette a:)? Er det noen her som vet om ett bra skriveprogram? Når jeg trykker på maskinen står det Win 95. Noen som vet ca pris på denne maskinen? Takker for all hjelp Mvh Egil Lenke til kommentar
ntec Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har idag vært så heldig å få kjøpt en rimelig IBM datamaskin.Den er ca 55cm høy, og forholdsvis stor skjerm. Det er floppy disk (er dette a:)? Er det noen her som vet om ett bra skriveprogram? Når jeg trykker på maskinen står det Win 95. Noen som vet ca pris på denne maskinen? Takker for all hjelp Mvh Egil 5796853[/snapback] sorry, men jeg vil si... verdiløs Lenke til kommentar
Egil-Mofia Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Verdiløs? De jeg kjøpte den av, sa at de måtte ha 4000.- Og hvis jeg hentet den samme kveld skulle jeg få med en skriver. Så jeg kjøpte den. Var dette en upris? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Har idag vært så heldig å få kjøpt en rimelig IBM datamaskin.Den er ca 55cm høy, og forholdsvis stor skjerm. Det er floppy disk (er dette a:)? Er det noen her som vet om ett bra skriveprogram? Når jeg trykker på maskinen står det Win 95. Noen som vet ca pris på denne maskinen? Takker for all hjelp Mvh Egil 5796853[/snapback] errrrh, ikkje lett å si noe fornuftig her. Min PC er 70cm høy. Når eg trykker på maskinen så piper den. På ett litt mere generelt grunnlag: En PC med Windows 95 på er sannsynligvis ikkje nyere enn 1998. DVS minst 8 år gammel. Eg hadde aldri gitt over 1000kr for en så gammel PC, uansett. Endret 22. mars 2006 av Dragavon Lenke til kommentar
Egil-Mofia Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 ok Min piper og. Er det en fordel? Hvor kan jeg få tak i skriveprogram? Er dette dyrt? Mvh Egil Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har du betalt 4.000 kr. for denne her ville jeg returnert den for da har du blitt lurt. Noen hundrelapper er nok enn grei pris. Et godt skriveprogram trenger ikke koste noen verdens ting det. Du kan laste ned OpenOffice som er nesten likt som Office-pakken til Microsoft. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Eg skjønner du er ganske grønn når deg gjelder PC. Pipet er ett signal fra hovedkortet at alt er iorden og at maskinen begynner å laste operativsystem. I ditt tilfelle Windows 95. Du trenger en gammel versjon av Office til den PCen. Nye versjoner er altfor ressurskrevende til at du kan bruke de. Du kan prøve loppemarked eller bruktbutikker. Kan hende de har liggende noen gamle disketter der du jobber. Men det som er værst er at du kunne fått en helt grei NY PC til tekstbehandling og surfing for 4000kr. Du har blitt så rundlurt at det er til å grine av Komplett Home a10, kr 3990. Lenke til kommentar
Egil-Mofia Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Dette var leit. Jeg kjørte fra Bykle til Kr.sand. (12mil) å i tillegg blitt lurt. -Kan ikke skjønne hvordan slike menesker får sove om natta. Jeg gir meg ende over! Hva kan jeg få for denne maskinen? Eller hvor mye kan jeg kreve tilbake? Tusen takk for hjelpen. Mvh Egil Lenke til kommentar
ntec Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Dette var leit. Jeg kjørte fra Bykle til Kr.sand. (12mil) å i tillegg blitt lurt. -Kan ikke skjønne hvordan slike menesker får sove om natta. Jeg gir meg ende over! Hva kan jeg få for denne maskinen? Eller hvor mye kan jeg kreve tilbake? Tusen takk for hjelpen. Mvh Egil 5796979[/snapback] Krev alt tilbake. Men... ER DU SERIØS ELLER?? :O Lenke til kommentar
Egil-Mofia Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg skjønner dere ungdommer lurer. Jeg er snart pensjonert og har ikke brukt data så mye. Tenkte dette var en god data. Men jeg skal ringe selgeren i morgen. God natt Mvh Egil Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har sterk mistanke om at dette er bare tull... HVIS det ikke er det så kan jeg bare si at den pcen kanskje er verdt 100 (hundre) kr. hvis det altså ikke engang er cd-rom eller noe... du er ihvertfall blitt lurt, det er helt sikkert!! men jeg tror dette er kødd. du sier først at du ikke har peiling på data (noe som syns), men allikevel uttaler du deg om at du trodde det var et godt kjøp. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 dette er nok tull ja. Og betalte du 4000 for den søppelhaugen der, ble du lurt på det groveste. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Moroklumpen som startet det hele har fått ferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg