sluffy Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Noen som har lyst å prøve en bane jeg har laget? Den er absokutt ikke stort å skryte av, men det er også første banen jeg har laget. Redigert: Jeg kom plutselig på at jeg kunne laste den opp, noe som fort skulle vise seg at ikke var tillatt. Så jeg la den heller ut her. Endret 9. april 2006 av sluffy Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Vi skulle ikke laga en slags ala gamer.no klan da? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Vi skulle ikke laga en slags ala gamer.no klan da? 5896797[/snapback] Det hadde vært stilig! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg er med! Men er servern nede eller? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Jeg er med! Men er servern nede eller? 5897322[/snapback] Folket gir vel beskjed om det er en server opp. Om det ikke er, kan en lage selv. Laget en bane. Vil ha bestetider og kommentarer Har klart den på 1:56.82 _w_s_f00H_z_000_num_nph_00f_if.Challenge.zip Endret 13. april 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Prøv å lag litt kortere baner, er så kjedelig om man kræsjer rett foran mål på sånne lange baner. Man må gjerne prøve mye mer også, og da blir det kjedelig. Lenke til kommentar
W Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Noen som vet hvilke baner som har den "daddy cool" som bakgrunnsmusikk? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Laget en til. Sånn med runder. No_need_to_go_round_w....Challenge.zip Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Noen som vet hvordan man legger til musikk til baner. Har prøvd å lagt inn mp3 filer i flere mapper. Men jeg finner ikke fila når jeg prøver å legge til sound. For det første vet jeg ikke hvor jeg skal legge musikkfila og for det andre om det må være en annen filtype. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Noen som vet hvordan man legger til musikk til baner. Har prøvd å lagt inn mp3 filer i flere mapper. Men jeg finner ikke fila når jeg prøver å legge til sound. For det første vet jeg ikke hvor jeg skal legge musikkfila og for det andre om det må være en annen filtype. 5916215[/snapback] Se på forumet på trackmania.no, det står der. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vekker denne tråden sånn passe til live igjen. Jævli rått spill det her, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta alle medaljene i singleplayer. (har bare spilt på nett til nå) Til nå mangler jeg bare 1 medalje i beginner http://i3.photobucket.com/albums/y55/LenniZ/ESWC.jpg btw: Hva betyr den der rare gullmedaljen på B-7? at jeg har WR eller noe sånt? Stod at jeg tok highscoren til en eller annen dude, men nådde ikke å lese alt før jeg trykte den bort.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vekker denne tråden sånn passe til live igjen. Jævli rått spill det her, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta alle medaljene i singleplayer. (har bare spilt på nett til nå) Til nå mangler jeg bare 1 medalje i beginner http://i3.photobucket.com/albums/y55/LenniZ/ESWC.jpg btw: Hva betyr den der rare gullmedaljen på B-7? at jeg har WR eller noe sånt? Stod at jeg tok highscoren til en eller annen dude, men nådde ikke å lese alt før jeg trykte den bort.. 5947827[/snapback] Målet er å få alle gullmedaljene med grønt rundt. Det betyr at du har slått Nadeos offisielle rekord. Mangel bare to slike på beginner, begge mangler også èn hundredel. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det det som heter Author ? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det det som heter Author ? 5948197[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det det som heter Author ? 5948197[/snapback] Hva mener du? 5948202[/snapback] Har spilt på Trackmania servere, og når jeg får bedre tid en det som gir gull, får står det at jeg får Author medalje. Er det dette som gir gette grønne rundt på singleplayer ? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det det som heter Author ? 5948197[/snapback] Hva mener du? 5948202[/snapback] Har spilt på Trackmania servere, og når jeg får bedre tid en det som gir gull, får står det at jeg får Author medalje. Er det dette som gir gette grønne rundt på singleplayer ? 5948238[/snapback] Ja, det er samme greia. Nadeo er jo "author" av alle banene i singelplayer, og det er den du slår/skal slå. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Noen som vil spille med meg? Lenke til kommentar
W Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Noen som vet hvilke baner som har den "daddy cool" som bakgrunnsmusikk? 5916169[/snapback] Ingen som vet dette? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vekker denne tråden sånn passe til live igjen. Jævli rått spill det her, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta alle medaljene i singleplayer. (har bare spilt på nett til nå) Til nå mangler jeg bare 1 medalje i beginner http://i3.photobucket.com/albums/y55/LenniZ/ESWC.jpg btw: Hva betyr den der rare gullmedaljen på B-7? at jeg har WR eller noe sånt? Stod at jeg tok highscoren til en eller annen dude, men nådde ikke å lese alt før jeg trykte den bort.. 5947827[/snapback] Målet er å få alle gullmedaljene med grønt rundt. Det betyr at du har slått Nadeos offisielle rekord. Mangel bare to slike på beginner, begge mangler også èn hundredel. 5948181[/snapback] Nå skjønte jeg litt mer ja :--P Hehe, og jeg som trodde jeg hadde verdensrekord en stund :!: Men hvordan får man egentlig den medaljen på det første mapet i beginner? Er jo bare kjøre rett fram :--/ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Vekker denne tråden sånn passe til live igjen. Jævli rått spill det her, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta alle medaljene i singleplayer. (har bare spilt på nett til nå) Til nå mangler jeg bare 1 medalje i beginner http://i3.photobucket.com/albums/y55/LenniZ/ESWC.jpg btw: Hva betyr den der rare gullmedaljen på B-7? at jeg har WR eller noe sånt? Stod at jeg tok highscoren til en eller annen dude, men nådde ikke å lese alt før jeg trykte den bort.. 5947827[/snapback] Målet er å få alle gullmedaljene med grønt rundt. Det betyr at du har slått Nadeos offisielle rekord. Mangel bare to slike på beginner, begge mangler også èn hundredel. 5948181[/snapback] Nå skjønte jeg litt mer ja :--P Hehe, og jeg som trodde jeg hadde verdensrekord en stund :!: Men hvordan får man egentlig den medaljen på det første mapet i beginner? Er jo bare kjøre rett fram :--/ 5950770[/snapback] Prøv å kjør så godt inn til kanten som mulig og prøv og sving minst mulig. Øvelse gjør mester. Endret 19. april 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå