Gå til innhold

Trackmaniatråden for alle! Med guide.


Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å prøve en bane jeg har laget? Den er absokutt ikke stort å skryte av, men det er også første banen jeg har laget.

 

Redigert: Jeg kom plutselig på at jeg kunne laste den opp, noe som fort skulle vise seg at ikke var tillatt. Så jeg la den heller ut her.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man legger til musikk til baner. Har prøvd å lagt inn mp3 filer i flere mapper. Men jeg finner ikke fila når jeg prøver å legge til sound. For det første vet jeg ikke hvor jeg skal legge musikkfila og for det andre om det må være en annen filtype.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man legger til musikk til baner. Har prøvd å lagt inn mp3 filer i flere mapper. Men jeg finner ikke fila når jeg prøver å legge til sound. For det første vet jeg ikke hvor jeg skal legge musikkfila og for det andre om det må være en annen filtype.

5916215[/snapback]

Se på forumet på trackmania.no, det står der. :)

Lenke til kommentar

Vekker denne tråden sånn passe til live igjen.

 

Jævli rått spill det her, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta alle medaljene i singleplayer. (har bare spilt på nett til nå)

Til nå mangler jeg bare 1 medalje i beginner :mad:

http://i3.photobucket.com/albums/y55/LenniZ/ESWC.jpg

 

btw: Hva betyr den der rare gullmedaljen på B-7? at jeg har WR eller noe sånt? Stod at jeg tok highscoren til en eller annen dude, men nådde ikke å lese alt før jeg trykte den bort..

Lenke til kommentar
Vekker denne tråden sånn passe til live igjen.

 

Jævli rått spill det her, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta alle medaljene i singleplayer. (har bare spilt på nett til nå)

Til nå mangler jeg bare 1 medalje i beginner  :mad:

http://i3.photobucket.com/albums/y55/LenniZ/ESWC.jpg

 

btw: Hva betyr den der rare gullmedaljen på B-7? at jeg har WR eller noe sånt? Stod at jeg tok highscoren til en eller annen dude, men nådde ikke å lese alt før jeg trykte den bort..

5947827[/snapback]

Målet er å få alle gullmedaljene med grønt rundt. Det betyr at du har slått Nadeos offisielle rekord. Mangel bare to slike på beginner, begge mangler også èn hundredel. :roll:

Lenke til kommentar
Er det det som heter Author  ?

5948197[/snapback]

Hva mener du?

5948202[/snapback]

Har spilt på Trackmania servere, og når jeg får bedre tid en det som gir gull, får står det at jeg får Author medalje. Er det dette som gir gette grønne rundt på singleplayer ?

5948238[/snapback]

Ja, det er samme greia. Nadeo er jo "author" av alle banene i singelplayer, og det er den du slår/skal slå. :)

Lenke til kommentar
Vekker denne tråden sånn passe til live igjen.

 

Jævli rått spill det her, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta alle medaljene i singleplayer. (har bare spilt på nett til nå)

Til nå mangler jeg bare 1 medalje i beginner  :mad:

http://i3.photobucket.com/albums/y55/LenniZ/ESWC.jpg

 

btw: Hva betyr den der rare gullmedaljen på B-7? at jeg har WR eller noe sånt? Stod at jeg tok highscoren til en eller annen dude, men nådde ikke å lese alt før jeg trykte den bort..

5947827[/snapback]

Målet er å få alle gullmedaljene med grønt rundt. Det betyr at du har slått Nadeos offisielle rekord. Mangel bare to slike på beginner, begge mangler også èn hundredel. :roll:

5948181[/snapback]

 

Nå skjønte jeg litt mer ja :--P

Hehe, og jeg som trodde jeg hadde verdensrekord en stund :!:

 

Men hvordan får man egentlig den medaljen på det første mapet i beginner? Er jo bare kjøre rett fram :--/

Lenke til kommentar
Vekker denne tråden sånn passe til live igjen.

 

Jævli rått spill det her, så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å ta alle medaljene i singleplayer. (har bare spilt på nett til nå)

Til nå mangler jeg bare 1 medalje i beginner  :mad:

http://i3.photobucket.com/albums/y55/LenniZ/ESWC.jpg

 

btw: Hva betyr den der rare gullmedaljen på B-7? at jeg har WR eller noe sånt? Stod at jeg tok highscoren til en eller annen dude, men nådde ikke å lese alt før jeg trykte den bort..

5947827[/snapback]

Målet er å få alle gullmedaljene med grønt rundt. Det betyr at du har slått Nadeos offisielle rekord. Mangel bare to slike på beginner, begge mangler også èn hundredel. :roll:

5948181[/snapback]

Nå skjønte jeg litt mer ja :--P

Hehe, og jeg som trodde jeg hadde verdensrekord en stund :!:

 

Men hvordan får man egentlig den medaljen på det første mapet i beginner? Er jo bare kjøre rett fram :--/

5950770[/snapback]

Prøv å kjør så godt inn til kanten som mulig og prøv og sving minst mulig. Øvelse gjør mester.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...