Gå til innhold

Trackmaniatråden for alle! Med guide.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg melder meg på her, selv om jeg ikke er SO-hore. Jeg er sluffy.

Noen som kan forklare hvorfor det nesten ikke spilles Rounds? Det er jo helt klart det gøyeste. :)

5799029[/snapback]

Runder er kjedelig, det blir så mye venting. Noen baner varer i nesten to minutter, hvis du kjører ut tidlig noen ganger blir du fort lei.

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare hvorfor det nesten ikke spilles Rounds? Det er jo helt klart det gøyeste. :)

5799029[/snapback]

Runder er kjedelig, det blir så mye venting. Noen baner varer i nesten to minutter, hvis du kjører ut tidlig noen ganger blir du fort lei.

5799347[/snapback]

Mna kjører da ikke ut helt i begynnelsen. Er banen vanskelig kjører også mange andre ut, og da blir det ikke stort masse venting. Jeg synes det er mye gøyere når jeg kjører mot noen, slik at jeg ser hvordan jeg ligger an. Dessuten er det gjerne slik at hvis man setter opp en server med Rounds, velger man ikke de lengste banene. :)

Lenke til kommentar
Jeg er også en av de som spiller.

Kaller meg Agressive - se etter meg nederst på lista. :D

5799047[/snapback]

Mitt nick er: Kaffikoppen

Finnes det noe form for kommunikasjon i spillet?  :hmm:

5799421[/snapback]

Jepp. En chat, nede i venstre hjørne. trykk "Mellomrom (Space)" for å snakke. :)

Lenke til kommentar

5799029[/snapback]

Har spurt Haddis om anbefalte baner, skal laste de opp her (eller på en server). Om noen har noen baner de anbefaler, så kom med de.

Lenke til kommentar
Har spurt Haddis om anbefalte baner, skal laste de opp her (eller på en server). Om noen har noen baner de anbefaler, så kom med de.

5799520[/snapback]

Du MÅ få med Black Velvet!

Takker, ser ingen på SO4 serveren nå da

Det er ingen som bruker SO-serveren, vi holder til på hw.no når den er oppe, hvis ikke finner du oss sikkert på Gamer.no 1 eller 2.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

5799520[/snapback]

Du MÅ få med Black Velvet!

5799532[/snapback]

Jeg skal starte en server hvor det bare spilles Black Velvet :love: Den er oppe om 10 min.

Som lovet...her er mine favoritt baner: LINK

Lenke til kommentar

hmm... jeg har store problemer med dette spillet altså...:

Jeg mister kontakt med det trådløse nettverket etter 1-5 minutter,dette skjer aldri ellers. og spillet kræsjer ofte da hvis det er banebytte...

det lengste jeg har spilt sammenhengende so far er 15 min... dette er veldig frustrerende, og jeg håper at noen kan hjelpe meg...

Endret av TaleX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...