StaBBer Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hører rykter om at Valve har fjernet StarForce på Trackmania United, om man laster ned via Steam. Kan noen bekrefte dette? Endret 23. juli 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tråden var litt død nå.. Må bare si en ting.. Fikken god rekord nå.. Bane H-3, tid: 4,70! Altså et par sekunder bedre enn Nadeo.. (Tror jeg). Mange som har bedre rekord..? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Åfy det var kjapt. Min rekord på den er vel 5.65, tror jeg. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Hvordan kan jeg få TMN til å virke i Vista? Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei, det er vel ikke det nyeste spillet men til orginal har jeg sett på youtube at på banene "alpine" og "speed" finnes det noen ganger gruver på en måte. Altså tunneler som ikke er helt runde! Men er det bare på united, eller er det på orginal og? plz svar Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvordan kan jeg få TMN til å virke i Vista? 9557839[/snapback] Søk litt rundt... Men snille gutten som jeg er så har jeg funnet en tråd for deg her Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Heisann gutter;) Fortsatt noen her som spiller? Lasta ned spillet igår og er blitt helt hekta! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Noen som vet Nadeos rekord på I-3? Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Laster ned spillet nå Husker jeg spilte det første Trackmania spillet, ble hekta fra første stund. Håper dette er like avhengighetsskapende Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det to gratis-spill? Har bare hørt om Nations jeg... Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er flere Tracmania-spill ja, men så vidt jeg vet er det bare nations som er gratis Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Heisann gutter;)Fortsatt noen her som spiller? Lasta ned spillet igår og er blitt helt hekta! Siden jeg spilte igjennom det gratisspillet, med gull på alle baner og slått nadeorekort på alle på easy og medium, så fant jeg ut at jeg skulle investerie i å kjøpe united/forever. Har snart fullført alle banene der også, mangler nå bare å låse opp 2 baner faktisk. Gud vet når jeg klarer å fullføre de siste. Har faktisk fikset 7 medaljer i dag, så jeg lurer på om jeg klatrer litt på norges- og verdensrangeringen når jeg logger meg på i dag. Endret 27. februar 2009 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå