Pilot_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Skal prøve dem etter mat, litt etterpå. Prøve å ta tidene dine! Noen som er med på gaming ikveld/natt elns? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kan du laste opp noen av dine beste? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har ikke laget noen spesielt mange, er redd de har forsvunnet under formatering også. Men kan lete da. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 er det folk som spiller dette enda? Jeg begynte nylig og er helt hekta Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Reinstallerte dette nylig. Blir et par timer om dagen. Jeg liker minibanene best. Nicket mitt der er Rattlehead Lenke til kommentar
czr Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har spilt dettte hos mor hele juleferien. Fantastisk artig Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjempemorsomt spill. Anbefales! Og Nations er gratis Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jepp! Dette er artig Anbefales på det sterkeste! Endret 4. januar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjøpte meg nettop en 360 kontroll, og hele spillfølelsen ble økt to hakk! Det ble utrolig mye morsommere å spille da Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Prøvde å spille det i går, men spillet mitt var for gammelt, så jeg måtte laste det ned på nytt. Det var jo ikke enkelt, da download-knappen i gjemt inne i designet på sida. Men, jeg fikk det til. Norge er på 32. plass, og det er vel litt dårlig? Edit: 33. plass akkurat nå. Poland like foran. Var på 32. i går kveld, iallefall. Tøft... Endret 3. mars 2007 av MRN Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Spiller en del Trackmania Nations, ganske morsomt det ^^, Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Prøvde å spille det i går, men spillet mitt var for gammelt, så jeg måtte laste det ned på nytt. Det var jo ikke enkelt, da download-knappen i gjemt inne i designet på sida. Men, jeg fikk det til. Norge er på 32. plass, og det er vel litt dårlig? Edit: 33. plass akkurat nå. Poland like foran. Var på 32. i går kveld, iallefall. Tøft... 8068544[/snapback] Rankingen suger egentlig siden det bare er å "booste" poeng. En med dårligere rank får bedre tid enn en med bedre rank og får da poeng. Mange som driver med slik "boosting" bare for å få rank. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Dette spillet er jo bare så underholdende. Kan jo holde på i timesvis. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Spiller en del TMN ja Har akkurat lagt ut mine selvlagde baner på trackmania.no og tm-exchange.com nå. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har to sønner på 5 og 7 år som kunne spilt Trackmania døgnet rundt. Vil de også kunne prøve online-versjonene, eller er de for små til å teste dette? Har Trackmania Nations og Sunrise Extreme. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ser ikke noe veldig stor grunn til at de ikke skulle kunne spille online. Det er mye det samme som å spille offline, bare med endel flere baner og mer utfordrene motstandere Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvordan åpner man PRO-banene i solo? Har Gull i Beginner Har Sølv i Advanced Har Bronse i Expert Har slått Nadeos rekord i flere baner.... Hjelp Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvordan åpner man PRO-banene i solo?Har Gull i Beginner Har Sølv i Advanced Har Bronse i Expert Har slått Nadeos rekord i flere baner.... Hjelp 8977012[/snapback] Dette lurer jeg også på. Noen som har et godt svar på det? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Min lille trackmania film, http://www.youtube.com/watch?v=6DcxeL_1vIA Drit i redigeringen Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Nadeo banene er kjedelige, vil heller anbefale dere å prøve "SSR Public server" som ligger under norske servere, hvis du synes tekniske baner er teit og vil kjøre speed kan du spille på Trackmaniacs1.no elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå