Pilot_ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 En times tid med ustabilt internett førte til at jeg spilte litt offline. Noen som klarer A-2? Ligger 1 hundredel bak Nadeo tiden, men har ikke sjans på å ta inn mer 6323211[/snapback] Samme her. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som er med å spille akkurat NÅ? Om denne/disse noen også har mulighet til å sette opp en server hadde det vært enda kulere. Noen må da ha tid til å gjøre dette istedenfor å kjede seg i sommerferien. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som er med å spille akkurat NÅ? Om denne/disse noen også har mulighet til å sette opp en server hadde det vært enda kulere. Noen må da ha tid til å gjøre dette istedenfor å kjede seg i sommerferien. 6360475[/snapback] ser ikkje ut til at det er så mange som vil spille for tiden? Mange som driver å spiller på gamer.no serveren(e)? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Spilte en del når jeg var på hybelen. Er hjemme i sommerferien, og det er noe galt med PCen. Får derfor ikke spilt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg finner ikke hw.no-serveren. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Det er fordi noen må sette den opp. Finnes ingen permanent løsning. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da har jeg nok en gang satt kreativiteten i sving (eller det lille jeg har) og laget to baner til deres fornøyelse. Som vanlig legges filene i C:\Programfiler\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Challenges\My Challenges Enjoy. Two_Challanges.zip Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Da har jeg nok en gang satt kreativiteten i sving (eller det lille jeg har) og laget to baner til deres fornøyelse. Som vanlig legges filene i C:\Programfiler\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Challenges\My Challenges Enjoy. 6423705[/snapback] Helt ok baner, men hvorfor må du alltid lage så lange? Om det tar over 1,5 min å kjøre gjennom en bane mister jeg interessen på en måte. Spesielt når det er uventede svinger osv som gjør at du må kjøre i 10 min før du lærer bana. Ellers fin start på Unconfirmed Kill (ikke helt i starten, jeg synest det er unødvendig med 10 sek der du bare flyr gjennom lufta å venter på å få kjøre.) Håper du tar dette som konstruktiv kritikk, og ikke tar deg nær av det Endret 3. juli 2006 av ViPaZz Lenke til kommentar
espengutt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det er uttak til team norway i morgen, en cup altså. Logg først inn her http://www.trackmania.no/ Så melder du deg på her http://www.trackmania.no/index.php?action=kvalreg Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ingen som spiller dette lengre eller? Lasta nettopp ned Nations og det er jo kongefett! Kaller meg frontflip in-game...=) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Det hender at jeg spiller dette, men da kun Solo. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Er en stund siden jeg spilte sist nå. Om du ser noen som heter Viking1 eller Andreas, så er det sikkert meg. For en stund siden var det vel folk som hosta hw.no server, men tror interessen for TMN sank litt. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 jepp. Har også gitt meg nesten helt. Er omtrent 3 mnd siden jeg har spillt. Har vel enda en konto som er relativt godt ranket, men når Trackmania.no-serveren alltid skiftet baner med engang jeg hadde lært meg dem ganske godt så blir det for mye spilletid for at det skal være gøy. Men god påminnelse! Skal logge på i kveld å se om det er noe gøy fremdeles. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har lyst å få liv i denne tråden igjen! Folk spiller vel fortsatt? Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har lyst å få liv i denne tråden igjen! Folk spiller vel fortsatt? 7106661[/snapback] Klart det På Sandvika Vidregående spilles det dagelig^_^ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen som er med å spille nå før Rikets Røst? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Klart det På Sandvika Vidregående spilles det dagelig^_^ 7106997[/snapback] Grong Videregående skole også. Synes forøvrig det er artigst å 1. Lage Baner 2. Gjøre tricks (Helst i pipes) 3. Solo mode (Har tatt beginner på gull, advanced på sølv, og expert på bronse. Har også rundt 10 av nadeos scores ) Endret 19. oktober 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har du noen baner å dele? Har lastet ned mange fra TMX, men spilt stort sett alle nå. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Har du noen baner å dele? Har lastet ned mange fra TMX, men spilt stort sett alle nå. 7107117[/snapback] Kan godt laste opp min serie baner, kalt "Tricky Tracks". Serien har 10 baner hittil. EDIT: Tips: Finnes mange snarveier! Endret 20. oktober 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå