k1mzor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvordan adder jeg servere? Noen med å spiller nå? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Solid er TM-fan.. og har fått seg ny avatar.. Men on-topic.. Likte banen din Solid, men den var litt lang.. Fått en grei rundetid, husker ikke helt, men ganske grei.. 6062463[/snapback] Mhm det har jeg. Takker, jeg vet aldri helt når jeg skal stoppe når jeg lager baner og det ender ofte med at jeg legger til nye ting Edit. Et spørsmål, går det an å adde sanger til baner eller er det for hardcore? Endret 8. mai 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har noen hørt ryktene om Trackmania Planet? Var visstnok en fyr på det offisielle forumet som hadde fått en mail fra Atari Nordic der det sto at Planet skulle bli presantert på E3, men jeg finner ingen annen informasjon om det. TrackMania Planet is going to be shown at E3, according to an e-mail I just got from Atari Nordic. It lists the games that Atari and some of their partners will show (as well as where they're located in the E3 area). Here's the bit about Focus: FOCUS HOME INTERACTIVE, CONCOURSE MR 153 C · Runaway 2: The Dream of the Turtle (PC) · Sherlock Holmes 3: The Awaken (PC) · TrackMania Planet (PC) · Heroes of Annihilated Empires (PC) · Virtual Skipper Americas Cup (PC) · Paradise City (PC) Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 RÅTT SPILL! Kan man velge anna bil ? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 RÅTT SPILL! Kan man velge anna bil ? 6066581[/snapback] Hvis det er Trackmania Nations du tenker på så kan du ikke det nei. Det er vel litt av poenget med spillet, kjøreferdighetene skal telle 100%. I de andre trackmania spillene kan man skifte bil såvidt jeg kan huske. I spillet heter jeg activist. Spiller stortsett på trackmania.no serverne. Daddy Cool sangen (som er en god grunn til å slå av musikken ) mener jeg er på banen som heter InsideTMN (eller noe i den dur). Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Morsomt spill Kaller meg xaber in-game.. kjører som regel på tm.no serverne eller hattrick servern.. Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 har akkurat lastet det ned å spilt litt.. men bør jeg gå igjennom all treningen før jeg bynner å spille mot andre ?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 har akkurat lastet det ned å spilt litt.. men bør jeg gå igjennom all treningen før jeg bynner å spille mot andre ?? 6098046[/snapback] Egentlig ikke. Det kan være greit å finne ut av hvordan bilen fungerer, men dette merker du når du kjører mot andre også. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Det virker som om bilene har krympet... Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Evt. banen har blitt bredere... Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 ikke at jeg har orket å lese igjennom hele tråden, men er det bare meg som får flashbacks til gode gamle Stunts ? Epz. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 ikke at jeg har orket å lese igjennom hele tråden, men er det bare meg som får flashbacks til gode gamle Stunts ? Epz. 6123991[/snapback] Ja, tenkte på stunts jeg også Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 For et teit spill. 6124090[/snapback] Og hvorfor synes du det da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det er jo tøft! Litt ensformig, men mange råe baner ute! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Trenger tips til kule baner, noen forslag? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 For et teit spill. 6124090[/snapback] Og hvorfor synes du det da? 6126477[/snapback] Fordi det er u-morsomt. Bilen oppfører seg totalt urealistisk, man kan ikke engang gire manuelt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Tøv. Dette spillet er like morsomt som Ridge Racer og andre arcade-racere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå