Gå til innhold

Trackmaniatråden for alle! Med guide.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Solid er TM-fan.. ;) og har fått seg ny avatar..

Men on-topic.. Likte banen din Solid, men den var litt lang.. ;) Fått en grei rundetid, husker ikke helt, men ganske grei.. :D

6062463[/snapback]

Mhm det har jeg. Takker, jeg vet aldri helt når jeg skal stoppe når jeg lager baner og det ender ofte med at jeg legger til nye ting :)

Edit. Et spørsmål, går det an å adde sanger til baner eller er det for hardcore?

Endret av Solid_
Lenke til kommentar

Har noen hørt ryktene om Trackmania Planet?

Var visstnok en fyr på det offisielle forumet som hadde fått en mail fra Atari Nordic der det sto at Planet skulle bli presantert på E3, men jeg finner ingen annen informasjon om det.

TrackMania Planet is going to be shown at E3, according to an e-mail I just got from Atari Nordic. It lists the games that Atari and some of their partners will show (as well as where they're located in the E3 area). Here's the bit about Focus:

FOCUS HOME INTERACTIVE, CONCOURSE MR 153 C

· Runaway 2: The Dream of the Turtle (PC)

· Sherlock Holmes 3: The Awaken (PC)

· TrackMania Planet (PC)

· Heroes of Annihilated Empires (PC)

· Virtual Skipper Americas Cup (PC)

· Paradise City (PC)

Lenke til kommentar
RÅTT SPILL! Kan man velge anna bil ?

6066581[/snapback]

Hvis det er Trackmania Nations du tenker på så kan du ikke det nei. Det er vel litt av poenget med spillet, kjøreferdighetene skal telle 100%. I de andre trackmania spillene kan man skifte bil såvidt jeg kan huske.

I spillet heter jeg activist. Spiller stortsett på trackmania.no serverne.

Daddy Cool sangen (som er en god grunn til å slå av musikken :p ) mener jeg er på banen som heter InsideTMN (eller noe i den dur).

Lenke til kommentar
har akkurat lastet det ned å spilt litt..

men bør jeg gå igjennom all treningen før jeg bynner å spille mot andre ??

6098046[/snapback]

Egentlig ikke. Det kan være greit å finne ut av hvordan bilen fungerer, men dette merker du når du kjører mot andre også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...