Marzo Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Heisann Noen som kan forklare meg hvordan jeg fåt til internett på min nye nokia 6510? Vil få til skjermbeskytter osv.. Telefonen maser om en ip adresse.... HJELP!! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 skal du wappe? på netcom.no -> banner øverst til høyre under meny linjen manuelt oppsett --NETCOM-- Innstilling: Verdi: Hjemmeside http://wap.netcom.no/ NB! Adressen ovenfor må skrives inn nøyaktig som vist. Spesialtegn finner du ved å trykke på telefonens stjernetast (*) og bla med knappen. Tilkoplingstype kontinuerlig Tilkoplingssikkerhet av Bærer data Definere oppringt nr. +47 920 00 800 IP adresse 10.254.254.10 Godkjenningstype Normal Dataanropstype ISDN Datahastighet 9600 Brukernavn netcom Passord netcom Hurtigguide trinn for trinn: Husk og skrive inn adresse og passord nøyaktig som det står inne i " tegnene. Gå inn i hovedmenyen, velg "tjenester",deretter "innstillinger". Tilkoplingsinnstillinger: Trykk "velg" og "sett 1", "rediger", skriv inn "NetCom" trykk OK Startside: Trykk "velg", skriv inn: http://wap.netcom.no/ trykk deretter OK. I neste skjermbilde velger du "tilkoplingstype", velg: "kontinuerlig". I neste skjermbilde velger du "tilkoplingssikkerhet" og "av". I neste skjermbilde velger du "bærer" og "data". Velg "Påloggingsnummer" i neste skjermbilde, skriv inn +47 920 00 800 trykk deretter OK. I neste skjermbilde velger du "IP adresse" og skriver inn 10.254.254.10 trykk deretter OK. Velg "godkjenningstype" og "normal". Velg "dataanropstype" og i neste skjermbilde. Settes til "isdn". I neste skjermbilde velger du "datahastighet". Settes til "9600". Velg "brukernavn", skriv inn "netcom", trykk OK. I neste skjermbilde velger du "passord", skriv inn "netcom", trykk OK. I neste skjermbilde må du gjenta passordet, trykk OK. Trykk "tilbake" en gang, trykk "velg" og "aktiver". Trykk "tilbake" en gang til og velg "hjem". Du er nå oppe på WAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå