Straffa Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Jeg har skaffet meg en D-LINK DI-824VUP+ trådløs ruter. Har en laptop som er trådløs men xbox 360 bruker jeg TP kabel til ruteren. Alt ser ut som det skal virke. Kommer på xbox live, kan laste ned demoer og sånt. På nettverks testingene i xbox 360 står det ingen problemer. Problemet dukker opp når jeg hoster et game så kan ingen joine meg eller jeg kan heller ikke joine andre. Hvis jeg setter TP kabelen rett i modemet utenom ruteren har jeg ikke dette problemet. Så regner med at det er noe i ruteren jeg må gjøre. Har oppgradert den til siste verisjon men ingenting ser ut til å hjelpe. Dette stod i siste verisjonen jeg har installert i ruteren 1.05b04 1. Fixed ‘Static and dynamic VPN can not work at the same time.” 2. Add the function” Change the TTL value.” 3. Add Qos Function. 4. Add IPsec Filter function. 5. Add Xbox support function. 6. Add VPN-auto reconnect function. 7. Add Remote ID & Local ID function. 8. Fixed ”While using pptp vpn,can not browse the remote UI.” 9. Fixed ”Can’t use more than four PPTP VPN clients to connect to the PPTP VPN Server.” 10. Fixed ” Both routers use VPN Traversal to establish VPN tunnel, they can’t ping the other side. Noen som vet hva jeg må gjøre? Er litt pes og bytte kabel hver gang jeg skal spille online portene 3074 og 88 (både TCP og UDP) må åpnes. Men hvordan? Endret 22. mars 2006 av avanore Lenke til kommentar
juul Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Du finner en god del tips på www.portforward.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå