Gå til innhold

Ps3 Blir Sonefri?el Bare Prat igjen Fra Sony ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lite å si så sant spillene blir låst til din PS3 og ikke kan brukes på andres, leste en artikkel om det for en stund siden.

Link

vet ikke om denne fortsatt gjelder, eller om de har forandret det.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
har lite å si så sant spillene blir låst til din PS3 og ikke kan brukes på andres, leste en artikkel om det for en stund siden.

5796472[/snapback]

Det var vel Blu-ray generelt det, stemmer ikkje dette? Spørs om ikkje Sony bør ta dette under vurdering før spillerene slippes på markedet.

Lenke til kommentar

5796472[/snapback]

Det var vel Blu-ray generelt det, stemmer ikkje dette? Spørs om ikkje Sony bør ta dette under vurdering før spillerene slippes på markedet.

5796478[/snapback]

vet ikke om det er blu-ray generelt, eller bare for spill, føyde til en link i editen, man kan gjøre seg opp en mening selv der.

Lenke til kommentar

Link

5796472[/snapback]

Gammelt rykte fra The Inquirer. Dette kommer ikke til å skje. En må huske at det er et _stort_ marked for utleiespill i USA spesielt.

Mulig dette er blanda litt med Managed Copy som Sony vurderer og støtte på PS3, dvs. at en kan lovlig ta en backup kopi av en original BD disc og bruke denne KUN på sin egen maskin.

Lenke til kommentar

Link

5796472[/snapback]

Det er vel kun spekulasjoner.

At PS3 skal være sonefri er svært gode nyheter. Om vi virkelig får det, blir jeg glad.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått har Phil Harrison sagt at en utvikler trenger bare å lage en versjon av spillene. Ikke at den blir regionsfri. Det er nøyaktig slik situasjonen er på Xbox 360. Resultatet er at det er opp til utgiveren av spillet om det skal være regionslås på det eller ikke. På Xbox 360 er det noen spill som er regionsfrie, og noen som ikke er det. Nesten ren lotto.

Lenke til kommentar

Dette var sykt bra nyheter og hvis dette er sant tror jeg Sony gjør et gigantisk sjakktrekk for å forhindre modchip og piracy.

Det er fryktelig mange som chipper sin ps2 nettopp for å spille import, akkurat som undertegnede.

Mange av de gode RPG kommer aldri til sone 2, så hadde jeg noe valg? nei!

Lenke til kommentar
Mange av de gode RPG kommer aldri til sone 2, så hadde jeg noe valg? nei!

5797744[/snapback]

Tja, du hadde jo et reellt valg med å la være å kjøpe en europeisk maskin, og heller kjøpe deg en amerikansk maskin.

5797751[/snapback]

Det kunne jeg, men da kunne jeg ikke spilt PAL spill...

Uansett, jeg har faktisk både NTSC og PAL maskin, ntsc maskin for å spille socom 3 online ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...