Kimble Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hva i alle dager er dette!? Siden ser for det første uproff ut, men man skal vel ikke skue bikkja på hårene eller hva det nå heter. Så jeg leste 5510 testen for evt. å få ett mer positivt inntrykk av siden, men neida.. Hvordan i alle dager er det mulig å gi sånne terningkast?! Dere gir tilsammen 5 terningkast ( + totalvurdering). Summen av de 5 første er (tilgi meg hvis jeg telte feil) 13. HVORDAN KAN DA TOTALVURDERINGEN BLI 1!? Alle som har fullført bareneskolen vet da at for å finne gjennomsnittet tar man summen delt på antallet. Noe som i dette tilfellet blir 13/5 = 2.6. Altså over dobbelt så mye som 1. Skjerpings? Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 totvurdering er ikke nødvendigvis gjennomsnittet av de andre karakterene. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Nei, kanskje ikke, men det er jo det som er klart mest logisk når man har tatt seg bryet med å gi delkarakterer. Kommmer nok ikke til å ta så hardt på testresultatene på denne siden.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Bare klaging...har du ikke noe positivt å si da :???: Lenke til kommentar
Doz Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Totalt enig med astrox. Å gi denne telefonen en ener etter det anmelderen skriver i artikkelen, er jo bare helt patetisk. Skal man gi et produkt en ener skal det virkelig ikke være mye positivt å finne, men her er det jo ramset opp flere ting som trekker opp. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 [ Denne Melding var redigert av: Caveman på 2002-09-25 10:31 ] Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 09:46, skrev Doz:Skal man gi et produkt en ener skal det virkelig ikke være mye positivt å finne, men her er det jo ramset opp flere ting som trekker opp. Jeg har selv prøvd 5510, og det er ikke mye positivt å finne der. Den er virkelig verdt en 1'er. Selv om det er småting som kan trekke opp, er det ikke så bra at det blir f.eks 2'er.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 07:59, skrev astrox:Hva i alle dager er dette!?Siden ser for det første uproff ut,men man skal vel ikke skue bikkja på håreneeller hva det nå heter.Så jeg leste 5510 testen for evt. å få ett mer positivt inntrykk av siden, men neida..Hvordan i alle dager er det mulig å gi sånne terningkast?! Dere gir tilsammen 5 terningkast( + totalvurdering). Summen av de 5 første er(tilgi meg hvis jeg telte feil) 13. HVORDAN KAN DATOTALVURDERINGEN BLI 1!? Alle som har fullførtbareneskolen vet da at for å finne gjennomsnittettar man summen delt på antallet. Noe som i dettetilfellet blir 13/5 = 2.6. Altså over dobbelt så mye som 1.Skjerpings? Helt enig, som skrevet i ID:12 her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...st=1&replies=13 Lurer fakisk på om de ikke har lagt ut feile bilder av terninger. Hvis du leser under hver enkelt terning på 3310 testen f.eks, så får du inntrykk av at terningen er feil. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 JA! Det er noe av det jeg mener! Tekseten står mange plasser overhodet ikke i stil med terningen. hehe, tok ikke mange timene før det kom masse reklame på denne siden nei :smile: Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 "Telefonen har innebygd stoppeklokke og nedtellingstidtaker i tillegg til den vanlige klokkealarmen. Det er også en huskelappfunksjon på telefonen, men den er adskillig mindre brukbar enn den ordinære kalenderfunksjonen Nokia pleier å levere. Det er også støtte for taleoppringning,noe mange verdsetter." Høres dette ut som en 1'r? Hva mangler? Savner noen en finesse? *dårlig* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå