unwill Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 PIII 700 MHz 128 MB Ram 20 GB Til 12000,- Er dette et tilbud som jeg bør slå til eller stå over ? 128 MB RAM og 20 GB harddisk høres litt lite ut egentlig. Men hva med Compaq generelt ? Har hatt litt dårlige erfaringer med compaq stasjonære PC'er siden de er så sære på ting. (Men det er mange år siden da) Noen råd ? Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Er dette en helt ny ubrukt maskin så er dette en OK pris. Vet riktig nok ikke hva som følger med i den prisen, men du må ha en cd-spiller uten om denne maskinen ellers blir det litt problematisk å installere forskjellige ptogrammer. 20 GB Harddisk er egentlig masse nok. Når det gjelder minnet så er det et problem. Nemlig at pc merket er compaq. Da er det vanskelig å oppgradere minnet pga at den er så kresen. Legg også merke til at denne maskinen ikke einer seg til å spille spill med 3D grafikk i det hele tatt. Skjerm kortet er alt for dårlig. Men hvis du har en bærbar cd-spiller som du lett kan kobble til, og du er ute etter en liten, virkelig bærbar pc så er vel denne maskinen ypperlig. Har sett etter en slik pc selv. Men det tar kanskje ikke så lang tid før denne maskinen er ute av dato. Hvis dette er en brukt maskin burde prisen ligge på rundt 10-11000Kr. Lenke til kommentar
CAiTiFF Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg syns det var en horribel pris. Styr unna. Den maskinen kan du glatt sette sammen selv for 8000 Lenke til kommentar
ROLS Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 "glatt sette sammen selv for 8000,-" fortell meg hvor han kan kjøpe deler for å sette sammen en bærbar pc??? jeg har en evo n150.....celeron 700mhz. den er orginalt levert med 64 mb ram.......jeg kjøpte billigste ram.....på komplett......256mb 133mhz brikke......funker som fjell. skiftet hardisken med en 20gb toshiba. orginalt er det en ibm travelstar som står i. når det gjelder deg og ditt valg.....ikke hør på folk som ikke vet hva de snakker om........(det vet ikke de fleste folka på compaq.no heller!!) hva får du i en butikk for 12000,- kroner ?? sammenlign det med den pc'n du tenker å kjøpe brukt! jeg TROR det er et ok kjøp. compaq er ikke så vanskelig som folk tror. neste oppgradering for meg blir å bytte celeron prossesoren med en pentium 3. den er loddet på......men har du strøm og en loddebolt går det glatt:-) rols! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Jeg kjøpte en annen bærbar istedet. Det var uten tvil et godt kjøp. Helt utrolig! http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå