Gå til innhold

Konvertere partisjon frå NTFS til FAT32

Anbefalte innlegg

Hei.

Som emnetittelen seie, lurer eg på om det er ein enkel å grei metode å kovertere ein partisjon med filsystem NTFS til FAT32, utan at ting som er på disken vert øydelagd. Eg er interresert i metodar som funkar i Windows XP.

Håpar på snarleg svar.

EDIT: Har i tillegg ein partisjon som blir oppført med Layout: Simple og Type: Dynamic i stadenfor Partition og Basic i Computer Management i Windows XP. Skulle gjerne vite om ein metode for å konvertere denne til ein Partition utan å tape data.

EDIT 2: Har også ein partisjon som eg ved eit uhell formaterte, (formaterte feil partisjon). Er det mogleg å få tilbake innhaldet på denne partisjonen på nokon slags måte?

(Ja. Eg har mange problem :p)

Mvh. Jan F.

Endret av fz50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet kan du IKKE konvertere fra NTFS til FAT32. Det omvendte går fint an å gjøre.

Jeg har styrt mye med det selv nemlig da jeg skulle innstallere Win ME på en harddisk. Da prøvde jeg å formatere en NTFS-disk til FAT32, det gikk ikke(var ihvertfall min erfaring), så jeg blankskrev hele disken før jeg kunne formatere den til FAT32-format.

Jeg garanterer ikke at mitt svar er det korrekte, men det er min erfaring jeg skriver her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...