Laze Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Heisann, Nå har atter data-budsjettet klatret opp i pluss, og trangen til å kjøpe seg et nytt leketøy har meldt seg. Prosjektet denne gangen blir ultraportabel pc, og de sterkeste kandidatene så langt er Asus W5F IBM Thinkpad X41 Dell Latitude X1 Har lest mye skryt om dem, men nå vil jeg høre fra dere som har en (eller flere!) av maskinene om deres mørke hemmeligheter; hvorfor bør jeg IKKE kjøpe den? Er for eksempel noen av følgende utsagn beskrivende for maskinen? 1. Dårlig byggekvalitet? 2. Kraftigere hardware enn kjøleløsningen er beregnet for; ustabil pga overoppheting? 3. Lavkvalitetsskjerm? 4. Tastaturet er dårligere enn på sammenlignbare ultraportable? 5. Hardwarekombinasjonen er lite kompatibel med Linux (spes. Ubuntu)? 6. For tung til å kunne kalles ultraportabel? 7. Uholdbart kort batterilevetid? 8. Irriterende ulyder? 9. Dårlig support fra produsent? Og ellers alt annet grums dere måtte ha på maskinene! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 tror du har 3 gullvalg der jeg. Asus maskinen har Core Duo, det ville vært mitt valg. selv om jeg er en liten IBM fan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå