Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den første svartbjørnen jeg har drept, skjedde i dag. Jeg var oppe i skogen og rotet litt omkring etter et lite oppdrag, og så hørte jeg plutselig et brøl og snudde meg rundt bare for å få en diger labb i ansiktet.

Det illsinte vesenet sendte meg bokstavelig opp på en bergknaus med nok et slag, og hell i uhell: Jeg kunne fyre løs med piler på den derfra! Jeg seg sakte ned etterhvert, men da smelte den til meg slik at jeg fór opp igjen, utenfor dens rekkevidde. Dette gjentok seg til den til slutt hadde så lav helse at jeg plukket upp min svake ildkule spell, og fyrte løs. Ildkulen traff den stakkars bamsen som gaulet høyt da eksplosjonen fikk den til å ta en heller ufrivillig baklengs volt mellom trærne. De magigreiene er seriøst overpowered, men så morsomt å se på! He, he.

Dette var en verdig motstander uansett. Var litt småskjelven etterpå.

Lenke til kommentar

Like etter var jeg utenfor bymurene og plukket urter. En venn sto bak meg og kikket litt på, halvt interessert. Med ett spilte kamp-musikken opp igjen, akkompagnert av det nå velkjente brølet på stien, akkurat i det jeg fortalte om den første bjørnen jeg hadde drept.

Jeg hoppet i stolen og uttrykte nonchalant: "åh shit, der er en til!". Denne gangen var det fair fight, for denne bamsen var smartere! Jeg vekslet mellom å løpe baklengs mens jeg siktet og zoomet (ikke lett når du ikke ser hvor du løper), og når den kom for nær hoppet jeg elegant over den og løp den andre veien. Jeg brukte steel bow og iron arrows på denne bamsen. Tok sin tid, og den så ut som en vandrende nålepute etterhvert, men gøy var det! Like etter kom en highway man og snuste, og fikk bøte med livet for det :)

Lenke til kommentar

Jeg var ute på et annet oppdrag, og fikk med ett et troll på nakken.. den eneste tanken i hodet mitt var å overleve (pluss et snev av dårlig samvittighet om hesten som sto og gresset i nærheten ville dø, men den har armour uansett).

Jeg så et tempel i nærheten, og løp inn i det uten å tenke videre på hva det kunne være.. Som dere ser, var det necromancers på innsiden. Jeg løp innerst og så på showet da trollet fulgte med inn og sporenstreks ble angrepet av samtlige necromancers. En eller to av de vendte sin oppmerksomhet mot meg og, men gjorde så liten skade før de ble opptatt av det sjarmerende trollet at jeg ikke behøvde å heale noe.

Da trollet til slutt døde, styrtet jeg frem til det og lootet det før jeg smatt ut døren med et "takk for hjelpen!"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...