Gunfreak Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 advarsel hvis du ikke har gjort Mainquesten i Oblivion bør du ikke se bildene. dette er er så spoiler som man kan få det Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nice, har en 30 bilder av story endinga jeg og.. klikka vilt på screens knappen Btw: hvilket sverd er det du har der? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 UMBRA sverd skader 22 og har bare non og 60 i Blade. er vel noe av det beste du kan finne av sverd tror jeg Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 virker som tårnet i Imperial City er en liten turistattraksjon folk som tar bilde av seg med det i bakgrunnen osv ;P Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Her er da min kriger/summoner. Fin fin blanding det der, tingen man summoner trekker til seg all oppmerksomhet fra fiender og jeg kverker en etter en Er foresten bare på lvl 10 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 De prøvde å ta sitteplassen min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 :!: You crack me up fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Prøvde å unnslippe fra en hissig vakt som på død og liv skulle skyte meg med piler. Tok et langt hopp, men det var litt lengre ned en jeg trodde, så jeg ble knust mot de harde brosteinene på gaten. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Den første svartbjørnen jeg har drept, skjedde i dag. Jeg var oppe i skogen og rotet litt omkring etter et lite oppdrag, og så hørte jeg plutselig et brøl og snudde meg rundt bare for å få en diger labb i ansiktet. Det illsinte vesenet sendte meg bokstavelig opp på en bergknaus med nok et slag, og hell i uhell: Jeg kunne fyre løs med piler på den derfra! Jeg seg sakte ned etterhvert, men da smelte den til meg slik at jeg fór opp igjen, utenfor dens rekkevidde. Dette gjentok seg til den til slutt hadde så lav helse at jeg plukket upp min svake ildkule spell, og fyrte løs. Ildkulen traff den stakkars bamsen som gaulet høyt da eksplosjonen fikk den til å ta en heller ufrivillig baklengs volt mellom trærne. De magigreiene er seriøst overpowered, men så morsomt å se på! He, he. Dette var en verdig motstander uansett. Var litt småskjelven etterpå. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Like etter var jeg utenfor bymurene og plukket urter. En venn sto bak meg og kikket litt på, halvt interessert. Med ett spilte kamp-musikken opp igjen, akkompagnert av det nå velkjente brølet på stien, akkurat i det jeg fortalte om den første bjørnen jeg hadde drept. Jeg hoppet i stolen og uttrykte nonchalant: "åh shit, der er en til!". Denne gangen var det fair fight, for denne bamsen var smartere! Jeg vekslet mellom å løpe baklengs mens jeg siktet og zoomet (ikke lett når du ikke ser hvor du løper), og når den kom for nær hoppet jeg elegant over den og løp den andre veien. Jeg brukte steel bow og iron arrows på denne bamsen. Tok sin tid, og den så ut som en vandrende nålepute etterhvert, men gøy var det! Like etter kom en highway man og snuste, og fikk bøte med livet for det Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 En liten positur ved bamsen. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 visste ikke at det fantes bjørner i spillet Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg var ute på et annet oppdrag, og fikk med ett et troll på nakken.. den eneste tanken i hodet mitt var å overleve (pluss et snev av dårlig samvittighet om hesten som sto og gresset i nærheten ville dø, men den har armour uansett). Jeg så et tempel i nærheten, og løp inn i det uten å tenke videre på hva det kunne være.. Som dere ser, var det necromancers på innsiden. Jeg løp innerst og så på showet da trollet fulgte med inn og sporenstreks ble angrepet av samtlige necromancers. En eller to av de vendte sin oppmerksomhet mot meg og, men gjorde så liten skade før de ble opptatt av det sjarmerende trollet at jeg ikke behøvde å heale noe. Da trollet til slutt døde, styrtet jeg frem til det og lootet det før jeg smatt ut døren med et "takk for hjelpen!".. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ikke før jeg hadde kommet meg ut døren, la jeg merke til at noe traff meg, og jeg snudde meg og så en necromancer som ikke virket å ønske meg det beste av hell og lykke. Jeg hadde aldri drept en før, så jeg var litt usikker på mine odds, men c'est la vie.. (og takk for lootet!). Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Litt komplisert historie.. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Prøvde å mounte hesten min ista... isteden skjedde dette: Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Har funnet meg en ny hobby.. Rooftop-jumping! Pen utsikt: http://img208.imageshack.us/img208/6800/roofclimbing2um.jpg Eh, snål utsikt: http://img211.imageshack.us/img211/4026/horizon0lj.jpg Har et par festlige bilder tatt med nude-modden også, men blir sikkert bannet til Oblivion VII kommer ut hvis jeg poster de! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 UMBRA sverd skader 22 og har bare non og 60 i Blade. er vel noe av det beste du kan finne av sverd tror jeg 5874679[/snapback] Kan du si meg hvor man får det?? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Elsker grafikken på dette spillet Jeg skal flytte til Anvil.. er visst svært fint der på sommeren.. EDIT: La til et bilde til.. Endret 11. april 2006 av Markaren Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hva betyr det forskjellige¨på våpen-stats a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå