Endre visningsnavn Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Karakteren min: Nord warrior med strength og endurance som hoved-attrubuter og major skills i heavy armor, block, blade, armorer, atheltics, mercantile og security. Utstyr: Imperial Dragon armor som har resist fire, frost, poison, shock og magic, Glass Longsword enchanta med 20 shockdamage (Umbras Sword hvis jeg skulle trenge mer kraft eller samle inn souls, men glass ser kulere ut ) og Shield of Retribution med relflect 8 damage. Ringer med bonus i strength, blade og block og amulett med reflect spell. Ren kriger med andre ord Hesten på bildet er den billigste i hele spillet, bortsett fra den som gratis i starten men skal kjøpe ny ganske snart. Endret 28. mars 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Sjekk størrelsen.. Lenke til kommentar
zapper Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Her er noen nye screens, har nå kommet til level 18, noe over 30 timer Har såvidt begynt på main-questen, det er så uendelig mye annet å gjøre, tror fort det går med 200 timer før jeg er ferdig med hver eneste dungeon. På det ene bildet har jeg på meg Elven Boots of Waterwalking eller noe sånt, ganske praktiske. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Et bad er en bra start på dagen: Men gampen vil ikke... Endret 30. mars 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Må være Team Antonsen som har vært på ferde inni det rommet. (Ja, jeg skal poste et bilde i denne posten når jeg kommer hjem ) Endret 30. mars 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) snakk om grafikk og et spennende spill! Blitt overrasket gang på gang her. btw, aldri undervurder en snikende morder / tyv Tenk deg om to ganger neste gang du spiser middag.. hehe Endret 30. mars 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 MAX Details, 2xAA 7800GT. tok ikke bildet for å imponere.. bare det at det var den første gaten jeg pwna. er ferdig med GT kortet og er på GTX nå. kjører MAX details + HDR. skal fikse noen bilder imorra men nås skal jeg legge meg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) vekke liv i tråden igjen. grei dolk leker konge dark brotherhood Endret 2. april 2006 av mushi Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Svær hammer.. Får inn 4-5 powerhits før jeg er utslitt Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er så fine dører i Oblivion ^^ Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) vekke liv i tråden igjen.attachmentid=65654] grei dolk attachmentid=65653] leker konge attachmentid=65655] dark brotherhood 5852735[/snapback] Hvorfor ble din blade of woe så bra? Edit: Hei til deg og du over, du trenger virkelig ikke skryte av høy oppløsning. Endret 2. april 2006 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Min lv4 Woodelf som er tyv/assasin og en custom class som jeg har kalt imp assassin Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Hev fra meg det jeg hadde på meg for å teste ut Havok® i stor skala. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Bare jeg som synes dette var litt rart? Endret 5. april 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hev fra meg det jeg hadde på meg for å teste ut Havok® i stor skala. Han fyren har seriøst store lommer! er en litt morsom historie bak dette bildet. Jeg skulle drepe henne, og skjøt henne med en pil fra gjemmestedet mitt ved veien utenfor Cheydinaal (?). Av en eller annen merkelig grunn trodde hun det var en vakt som hadde skutt henne, og skjøt tilbake. Da skjøt selvfølgelig begge vaktene utenfor byporten henne rett ned, og de hadde så fin samling av pilene at jeg bare måtte ta bilde Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Komme da, hesten... Tidlig i spillet, ikke noe fancy utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå