hugRmunR Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Au au au... Litt uheldig landing på denne karen Endret 25. mars 2006 av Northern Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) sorry OT, hvordan dytter du folk utenfor klipper etc. bilde kommer EDIT: spooky :S hehe Endret 26. mars 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Krigeren min Edit: Klarte nettopp å skaffe meg full Ebony armor og et heftig sverd, gidder ikke å spoile hvor eller hvem "fikk" det av så bildet er tatt utenfor huset mitt Endret 26. mars 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Tror jeg har det en smule rotete i huset mitt Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Her er et bilde av karakteren min (ta en nærmere titt på balla hans) : http://www.vascotia.com/bilde/Oblivion%202...20-21-29-90.jpg Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Min char i det nye huset mitt. Endret 26. mars 2006 av FuJJi Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Et par jeg har liggende, får ta noen andre senere. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Ligger noe bilder her: http://home.online.no/~bjoseb/oblivion/ Tok dem i starten av spillet. Skal ikke være noe spoilers i dem, bare tilfeldige bilder. Edit: Tok bildene med gratisversjonen av FRAPS. Har ikke fått spillet sin printscr-funksjon å funke enda. Endret 26. mars 2006 av brsseb Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kan ikke si HDR var noe tess hos meg iallefall. Men kanskje jeg ikke har satt det opp rett? Her er samme bildet, det øverst med 2xAA+Bloom, det nederste med kun HDR. Øvrige innstillinger i spillet er de samme. 2x AA+Bloom HDR Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Her er noe bilder ;P Endret 26. mars 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Her er jeg, som ser utover havet, mot mitt neste offer hehe Endret 26. mars 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Her er min kjære kattetyv/-assassin: En liten ridetur på Shadowmere i fint vær: Som vi avslutter med litt flammehopping: Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Først en liten oppmaning til Admin/Moderator: Synes det er unødvendig at folk poster bilder i full oppløsning inline. Det medfører ikke bare at det tar lenger tid å laste ned siden, men også at det blir ekstra mye skrolling. Dessuten blir formateringen av siden rotete og det hele blir ganske uoversiktelig. Jeg vet ikke hvordan det er her på HW.no, men det er generelt sett ikke ansett som bra forum-netikette å poste store bilder inline. Synes også det er unødvendig at folk siterer flere lange innlegg, for så å skrive en eller to linjer på slutten. Folk bør tenke seg litt om når de quoter! Siter heller det som er nødvendig i sammenhengen, og slett resten. Er ikke riktig quoting forklart i retningslinjene her på forumet? Vel, nok syting for denne gang Jeg har plukket ut noen bilder som jeg har knipset. Noen av disse bildene viser også effekten av HDR, og hvordan det kan gi et mer realistisk visuelt inntrykk. Av kvalitets- og plasshensyn, har jeg valgt å skalere bildene ned fra 1920 x 1200 til 960 x 600. Det gjør at jeg kan bruke en lav kompresjonsrate samtidig som at filstørrelsen ikke blir for stor (skjermbilder med for høy kompresjonsrate ser rett og slett ikke bra ut). Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Får alltid en guffen magefølelse av slike syn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Da har jeg oppdatert første post, og jeg ber ærbødigst om at alle leser den, og forholder seg til anbefalingene jeg har satt opp der. På den måten gjør vi denne tråden til et bedre sted å være for oss alle. Takk for oppmerksomheten. Her er et bilde som satte minnene i brann hos meg, noen som husker disse små krabatene? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ultra High Settings, HDR, 1680x1050 oppløsning Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Dagens Bilder (Et par bilder av mitt nye hus ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå