Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal stå hva maks størrelse er, ser ut til at det er rett over 20 MB. Regner med du ikke har et større vedlegg enn det. :p Det er også mulig du på trykke på "Add Into Post" etter du har lagt det til, men jeg tror det skal gå uansett.

Lenke til kommentar
prøvde før her å poste bilde..eg prøva ein gong til  :)

vel. funka ikkje. kansje for stor fil? tok si tid å laste opp fila.

8762312[/snapback]

Hadde samme problem jeg og,

prøv å konverter fra raw til jpeg,dette kan gjøres i de fleste fotoprogramer og sikkert paint også!

funket vertfall med meg

Lenke til kommentar

Her er et testscreenshot jeg tok på mitt nye grafikkort med 16x antialiasing /adaptive og 16x aniso. filtering og HDR, installerte mods (som er synlig) er Qarl TP3 og Qarl LODnormals4096. Brukte ArchiveInvalidation Destroyed! så nå er OBMM en saga blott, anbefaler det på det varmeste.

*56K warning*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ScreenShot0.jpg

ScreenShot1.jpg

ScreenShot4.jpg

Edit: la til et par bilder til.

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
så nå er OBMM en saga blott, anbefaler det på det varmeste.

8793560[/snapback]

Dette gjelder kun Archive Invalidation-delen av OBMM. Det er bare en bitteliten (dog viktig) del av programmet. Jeg kunne aldri forlatt OBMM for noe i verden. :)

Lenke til kommentar
Og ytelse = ?

8794192[/snapback]

5fps hehe, neida det var fett bilde da. blir nok 8800 SLI for og spille noe sånt.

Uff er litt skuffet over mitt nye 8800GTX jeg, trodde det skulle bli superforskjell fra mitt gamle 7600GT som jeg hadde med det er det ikke.

Leser alt dette nye som er i GPU på dette nye kortet, det høres 50 ganger bedre ut på pappir men jeg synes ikke dette ble en ny verden med dette kortet.

Men det gjenstår og teste ut DX10 spill da di skrøyter over ytelse opp mot 10 ganger eller noe siden hele dx10 er oppbygget på nytt for og få mer ytelse.

følte det va 5lapper ut av vinduet denne sommeren, skulel ventet på neste generasjon etter 8800 igjen.

Og slutt på klaginga mi nå :whistle:

Lenke til kommentar
Og ytelse = ?

8794192[/snapback]

Spillbart men ikke noe mer, kjører vanligvis på 6X og ikke 16x, det er nå kommet 2 shots til.

Dette gjelder kun Archive Invalidation-delen av OBMM. Det er bare en bitteliten (dog viktig) del av programmet. Jeg kunne aldri forlatt OBMM for noe i verden. :)

8797382[/snapback]

OBMM har selvfølgelig mange andre bruksområder en archive invalidation, men jeg bruker kun den delen så kunne kutte det helt ut.

Ang hardware så har jeg: Radeon HD 2900XT, Amd64 "Venice" @ 2500mhz og 2gb ram. prosessoren holder tilbake grafikkortet så det blir nok ny prosessor ganske snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...