MiSP Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Flaks? Din tøysefant. Jeg kjenner igjen et stykke hårfin beregning når jeg ser det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvilken type rotte er det der? Det må være presisjon indeed, for hvem hadde vel visst at rotta hadde svakt punkt akkurat der! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 rotter tåler bare ett skudd/slag/kutt. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) først hjertet,så i kjeften,NICE! Noen som har fyr?? Endret 5. mai 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvem, hva, hvor? Jeg så ingen klubbe på det bildet, det var alt for mørkt... Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Var litt mørkt der ja,finn et fotoprogram og lek litt med lys og kontraster med sånne mørke bilder!! Endret 5. mai 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvem, hva, hvor? Jeg så ingen klubbe på det bildet, det var alt for mørkt... 8544156[/snapback] Bedre? *installere photoshop* Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Så det var klubben det der, altså. Var litt i tvil, trodde den pleide å være i høyre hånd. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Så det var klubben det der, altså. Var litt i tvil, trodde den pleide å være i høyre hånd. 8545575[/snapback] Den.. er i høyre hånd.. tok screenien i det jeg slo han ned Endret 5. mai 2007 av Xander^ Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Typen jeg springer rundt i Shivering med Duskfang <3 Endret 6. mai 2007 av Xander^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Duskfang! *lersåhøytattaketraserned* Shadowrend er tingen som claymore og så goldbrand(+ spellbreaker) som longsword! http://www.uesp.net/wiki/Shivering:Shadowrend Lenke til kommentar
knegg Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) arti post. kan jo poste eit par bileter når eg fyst er her. F... klara ikkje å laste opp bilete eg prøva seinare Endret 12. mai 2007 av knegg Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Ser det ikke er mange bilder fra Shivering Isles her så jeg får da legge inn noen jeg da! hmm ka skjedde her da? vel vel,bildene er litt senere i tråden Endret 17. mai 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ser fremdeles at ingen har klart å måle opp med huset mitt Straks man kommer inn, ser huset normalt ut... men går man litt frem, ser man en hylle som er nesten full av hodeskaller! i kjelleren finner man en haug av ''ubrukte'' hodeskaller tilbake i 1. etg, ser man to display caser, med black-hand hood og robe og man finner også en displaycase med adoring fan oppi i etagen over, finner man 2 hyller som er stappfulle av hodeskaller! samme fra en annen vinkel... en annen hylle, med litt ferre hodeskaller... i topp-etagen, finner vi MAAAAAAAANGE våpen, skjold og rustninger og to display-caser med noen gøye sabler og slikt i se om du slår den du !! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) can ikke du linke den modden til meg!? EDIT: altså huset Endret 16. mai 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå