Whalecore Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Den nye karakteren min, Ulf. Har brukt photoshop for å gjøre bildene bedre. Nærbilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bring it on! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Natt bilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han er varulv om natta forresten, det forklarer kanskje de skumle øynene, selv om han er dark elf form på bildene. Edit: La bildene inni spoiler tags. Endret 6. desember 2006 av xantir` Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Characteren min. Har ikke spilt så altfor mye. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Forvilla meg opp i et kloster Headshot! Traff på noen Bladesveteraner Endret 10. februar 2007 av sv1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 http://www.battlefield.no/forum/index.php?...1entry1730171 gidd ikke laste opp alle bildene på nytt, så jeg gir link til en av trådene mine på battlefield.no forumet Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvordan får man snudd på kameraet uten at man snur på fyren også? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 holde inne scrolleknappen... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 xantir', hvilken mod bruker du til å få det håret du har? Husker jeg hadde en sånn mod før, men finner den ikke lenger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis du er villig til å lete gjennom hele tråden står det ett svar fra meg ett sted med navnet på modden, men nå har jeg glemt den... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 ser ut som et (tre) av bethesdas bilder da de skulle vise bilder av spillet Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvordan får man snudd på kameraet uten at man snur på fyren også? 7922060[/snapback] Hold inne knappen som gjør at du ser i 3. person. Etter ca. ett sekund kan du snu kameraet rundt uten at fyren snur seg. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Headshot Glass Armour ble atskillig tøffere med en liten bøgg i skjermkortet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Uhhhhhh, Khajiit... *Spooky eyes* ooohh Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) .....Han er varulv om natta forresten, det forklarer kanskje de skumle øynene, selv om han er dark elf form på bildene. Edit: La bildene inni spoiler tags. 7440200[/snapback] hvordan blir man varulv a? har aldri hørt om det før.. er det et modd?? isåfall hadde vært fint med en link.. noen blider: (trykk for på dem for å forstørre) Endret 26. februar 2007 av antilope118 Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har ventet lenge med å spille Oblivion i påvente av hardware oppgradering. Jeg begynte spillet i går og jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg ble så utrolig imponert over verdenen og grafikken at jeg nesten fikk en religiøs opplevelse :-) Slenger ut noen screenshots. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Den nye karakteren min, Ulf. Har brukt photoshop for å gjøre bildene bedre. Nærbilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bring it on! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Natt bilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han er varulv om natta forresten, det forklarer kanskje de skumle øynene, selv om han er dark elf form på bildene. Edit: La bildene inni spoiler tags. 7440200[/snapback] Omg! Jævlig bra bilder! Inspirerende! *inn i Oblivion for å finne kule motiv* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 er ikke dette litt briefete Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og det er ikke "Nerdebuka v2" tråden osv osv. Er jo hele poenget at det skal være det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå