Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!

Anbefalte innlegg

Det kan du så absolutt.

5797508[/snapback]

Er nesten vanskelig å tro. Er veldig spent. Han med shotsene der har rimelige høye specs på PC'n sin, og for de med høyeste settings da så skal oblivion være litt bedre, litt skarpere, men ikke så mye. tror likevel det blir totalt underordnet i dette spillet alikevel. i hvert fall når forskjellene blir små.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan du så absolutt.

5797508[/snapback]

Er nesten vanskelig å tro. Er veldig spent. Han med shotsene der har rimelige høye specs på PC'n sin, og for de med høyeste settings da så skal oblivion være litt bedre, litt skarpere, men ikke så mye. tror likevel det blir totalt underordnet i dette spillet alikevel. i hvert fall når forskjellene blir små.

5798062[/snapback]

Jeg syntes nå det er rat at pc`en allerede nå overgår 360. Men det er utrolig hva en optimalisert kode og optimalisert verktøy kan gjøre. Jeg velger å tro at helheten blir bedre på 360 mtk på at det er et mer stabilt system enn systemet på pc. Men bevares, hver sin smak.

Lenke til kommentar
Gikk utifra at du hadde en hd-skjerm jeg da.....

5798106[/snapback]

He he, jo,jeg har. Det er derfor jeg er på knekkebrød-diett også.. Men den er verdt det. Hvis det er til meg du skrev da.

Men selv med HDTV så skal visstnok oblivion være litt skarpere for de med virkelig high-end PC'er og kjører i høyere oppløsninger.

Blir 360 versjon på meg uansett

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Fine bilder her gitt, skulle ønske jeg hadde støtte for HDR på kortet mitt, må nok kjøpe meg et nytt kort bare for dette spillet. Hadde et 7800 GTX men jeg klokka det til helvete, så nå spiller jeg på gamle x800 XT kortet mitt, som ikke har støtte for HDR-løsninga som er i Oblivion. Litt teit av Bethesda å velge en HDR løsning som bare støttes av 6800 og ikke x800 egentlig, samme som med Far Cry. Når man fint kan programmere en HDR-løsning som virker for begge kortene.

Uansett, han ser så evil ut han fyren min, hehe...

EDIT: Fant et najs screenshot nå, http://img475.imageshack.us/img475/6747/an...ifesucks9dj.jpg

post-47022-1143122871_thumb.jpg

post-47022-1143122879_thumb.jpg

post-47022-1143122887_thumb.jpg

post-47022-1143122895_thumb.jpg

post-47022-1143122903_thumb.jpg

post-47022-1143122909_thumb.jpg

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Test en gang 4x ansostropich filitrering.

Fps er den samme ca men jeg får nå du skal snu deg 90grader så henger det nå jeg bruker med 4x ansostropich filitrering .+ det virksom er mer rykk og napp nå

Men unsett her et par bilde får se om vil se.

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar

Tillatt å poste video? :p

Filma litt ifra starten av spillet, rett etter at man er komt ut ifra kloakken, i overkant av 1min lang. Spoilerfri video btw ;).

Link

Settings: 1280x1024, bloom, high settings på alt, ingen AA/AF.

PC: X850XT PE, 1GB RAM og P4 3.8GHz. Flyten i grafikken er jeg veldig godt fornøyd med, rundt 30-45fps på utsiden, og 40-80fps inni dungeons etc. Og spillet ser fantastisk ut! Forestill deg videoen 3 ganger så skarp, med mye bedre kontrast og lys, omtrent slik ser det ut mens jeg spiller, er helt vill grafikk! Og ikke kom og si at bloom ser "flatt og grått" ut, det gjør en god jobb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...