oddis89 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Du vet at du må opp dit igjen? du skal opp dit på et quest for DB hehe. Screenshot 1: dette suger virkelig når man alerede er på grensen til å ha for mange item ... stå rolig i 25 sekunder er lenge azz... Screenshot 2: en elder scroll ... men den har jo ikke noen verdi å skryte av da... Endret 28. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Du vet at du må opp dit igjen? du skal opp dit på et quest for DB hehe. Screenshot 1: dette suger virkelig når man alerede er på grensen til å ha for mange item ... stå rolig i 25 sekunder er lenge azz... Screenshot 2: en elder scroll ... men den har jo ikke noen verdi å skryte av da... 6571306[/snapback] The Ultimate Heist... en av de klart feteste questene på spillet... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Her har du det 6571014[/snapback] Najs Endret 30. juli 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Du vet at du må opp dit igjen? du skal opp dit på et quest for DB hehe. Screenshot 1: dette suger virkelig når man alerede er på grensen til å ha for mange item ... stå rolig i 25 sekunder er lenge azz... Screenshot 2: en elder scroll ... men den har jo ikke noen verdi å skryte av da... 6571306[/snapback] The Ultimate Heist... en av de klart feteste questene på spillet... 6586078[/snapback] den questen er bra den. sleit litt for å finne ut hva jeg skulle gjøre i det rommet med den ødelagte trappen. prøvde 10 ganger å komme meg unna de greiene som sendte ut lyn før jeg fant den andre knappen hehe. _________________ Screen 1: fant 10 sånne potions i en hule. deilig med noe som veier 5 og er verdt 17000 Screen 2: *stolt!* det var meg hehe. kanskje noen kunne laget en mod som gjør at man kan fortelle litt rykter og slik. og gjøre sånn at det tar litt tid før folk går vite det og slik at det sprer seg istedenfor at alle vet det med engang. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 den questen er bra den. sleit litt for å finne ut hva jeg skulle gjøre i det rommet med den ødelagte trappen. prøvde 10 ganger å komme meg unna de greiene som sendte ut lyn før jeg fant den andre knappen hehe. 6586897[/snapback] Erm... Jeg husker ikke noen ødelagt trapp... Jeg spratt rett opp den trappa som som det mangla litt av (Høy acrobatics FTW) Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) hehe har ikke aå alt for høy acrobatics så jeg måtte bruke de støvlene for å komme opp. boots of springheel jak elns. men ja tror vi tenkter på samme rom Endret 31. juli 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 En skummel grav! :o Flammene ser bra ut syns jeg... kan man øke FPS'en på de i .ini fila? sånn som man kan med vannet...noen som vet? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) noen screenshots etter dagens spilling. fant noen fine ringer og slikt . også ser det ut som gray fox har vært i imperial city en tur . hvit robe det var egentlig ikke noe pent . EDIT: skriveleif også la jeg til det bildet som de fleste tar screens av og det er joe noe av det peneste i hele spillet da... Endret 1. august 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Gjorde questen som blir belønnet med Goldbrann da det pluttselig ble strålende vær i Oblivion. Syntes det var verdt å ta noen bidler av. Lenke til kommentar
Sweet_Enough Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Gjorde questen som blir belønnet med Goldbrann da det pluttselig ble strålende vær i Oblivion. Syntes det var verdt å ta noen bidler av. 6616421[/snapback] Fint bilde og festlig vær i Oblivion. Men jeg tror jeg kan overgå den, en gang jeg gikk inn SNØDDE det faktisk. :-) A cold day in hell... Desverre tok jeg ikke noe bilde. Snøen forsvant når gikk ut av oblivion gate'n og inn igjen. Jeg hadde også masse mods aktive da dette skjedde, blant annet Natural Environments og en Oblivion Gate mod, så det var vel dette som har krasjet litt. Lenke til kommentar
Toreon Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Slenger inn et bilde jeg... Oblivion med tweaked ini fil og masse mods. Ser utrolig mye bedre ut enn orginalen. Endret 8. august 2006 av Eonbrovold Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Slenger inn et bilde jeg... Oblivion med tweaked ini fil og masse mods. Ser utrolig mye bedre ut enn orginalen. 6633930[/snapback] Ser bra ut dette. Du kjører "Better Water" og 4096x oppløsnings-moden til textures hvertfall? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Den Natural Water modden er bare tull. Ikke noe vann er så klart så dypt med mindre det nettopp har vært gjennom et renseanlegg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Slenger inn et bilde jeg... Oblivion med tweaked ini fil og masse mods. Ser utrolig mye bedre ut enn orginalen. 6633930[/snapback] Specs? Lenke til kommentar
Toreon Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kjører 2048x2048 texture modden. Vannet er kanskje ikke så realistisk men det SER mye bedre ut enn det møkkete slim vannet fra orginalen. Specs: AMD 64 3700+, Nvidia 7800 GT, 1 GB RAM Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Den Natural Water modden er bare tull. Ikke noe vann er så klart så dypt med mindre det nettopp har vært gjennom et renseanlegg. 6638374[/snapback] Joda, i paradis Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) orker ikke å legge ut noe serlig så sent ... Er for trøtt nå, men... Endret 9. august 2006 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ingen som har noen screens fra Mancar Camoran's Paradise? Glemte å ta noen da jeg var der. Ganske pent sted egentlig Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ingen som har noen screens fra Mancar Camoran's Paradise? Glemte å ta noen da jeg var der. Ganske pent sted egentlig 6647572[/snapback] Obs... Liten location spoiler om Mankar Camoran's paradise. Ikke se hvis du ikke vil... Inntil videre... Joda, men det er mye udyr rundt og går... Og den lille hula er jo... hyggelig... Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Får man dra dit? Tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå