Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!

Anbefalte innlegg

Du vet at du må opp dit igjen? du skal opp dit på et quest for DB :p hehe.

Screenshot 1: dette suger virkelig når man alerede er på grensen til å ha for mange item :(... stå rolig i 25 sekunder er lenge azz...

Screenshot 2: en elder scroll :D... men den har jo ikke noen verdi å skryte av da...

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet at du må opp dit igjen?  du skal opp dit på et quest for DB :p hehe.

Screenshot 1: dette suger virkelig når man alerede er på grensen til å ha for mange item :(... stå rolig i 25 sekunder er lenge azz...

Screenshot 2: en elder scroll :D... men den har jo ikke noen verdi å skryte av da...

6571306[/snapback]

The Ultimate Heist... en av de klart feteste questene på spillet... :love:

Lenke til kommentar
Du vet at du må opp dit igjen?  du skal opp dit på et quest for DB :p hehe.

6571306[/snapback]

The Ultimate Heist... en av de klart feteste questene på spillet... :love:

6586078[/snapback]

den questen er bra den. sleit litt for å finne ut hva jeg skulle gjøre i det rommet med den ødelagte trappen. prøvde 10 ganger å komme meg unna de greiene som sendte ut lyn før jeg fant den andre knappen :p hehe.

Screen 1: fant 10 sånne potions i en hule. deilig med noe som veier 5 og er verdt 17000

Screen 2: *stolt!* det var meg hehe. kanskje noen kunne laget en mod som gjør at man kan fortelle litt rykter og slik. og gjøre sånn at det tar litt tid før folk går vite det og slik at det sprer seg istedenfor at alle vet det med engang.

Lenke til kommentar
den questen er bra den. sleit litt for å finne ut hva jeg skulle gjøre i det rommet med den ødelagte trappen. prøvde 10 ganger å komme meg unna de greiene som sendte ut lyn før jeg fant den andre knappen :p hehe.

6586897[/snapback]

Erm... Jeg husker ikke noen ødelagt trapp... Jeg spratt rett opp den trappa som som det mangla litt av (Høy acrobatics FTW)

Lenke til kommentar

noen screenshots etter dagens spilling. fant noen fine ringer og slikt :D. også ser det ut som gray fox har vært i imperial city en tur :whistle: . hvit robe det var egentlig ikke noe pent :p.

EDIT: skriveleif også la jeg til det bildet som de fleste tar screens av og det er joe noe av det peneste i hele spillet da... :p

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Gjorde questen som blir belønnet med Goldbrann da det pluttselig ble strålende vær i Oblivion. Syntes det var verdt å ta noen bidler av.

post-57932-1154734294_thumb.png

6616421[/snapback]

Fint bilde og festlig vær i Oblivion. Men jeg tror jeg kan overgå den, en gang jeg gikk inn SNØDDE det faktisk. :-) A cold day in hell... Desverre tok jeg ikke noe bilde.

Snøen forsvant når gikk ut av oblivion gate'n og inn igjen. Jeg hadde også masse mods aktive da dette skjedde, blant annet Natural Environments og en Oblivion Gate mod, så det var vel dette som har krasjet litt.

Lenke til kommentar
Ingen som har noen screens fra Mancar Camoran's Paradise? Glemte å ta noen da jeg var der. Ganske pent sted egentlig :)

6647572[/snapback]

Obs... Liten location spoiler om Mankar Camoran's paradise. Ikke se hvis du ikke vil... :roll:

Inntil videre... Joda, men det er mye udyr rundt og går... Og den lille hula er jo... hyggelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...