Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det bare meg eller er umbra SYKT dyrt å reparere?

6549527[/snapback]

Umbra er sykt dyrt å reparere. :yes:

Beklager virkelig at jeg ikke har noe bilde, jeg orker ikke å fyre opp spillet bare for å ta et screenshot...

6549603[/snapback]

du må alltid ha noen i reserve sånn at du kan svare :p hehe.

Lenke til kommentar

åpne konsoll og skriv TM

må legge til noen screens av armoren og våpnene til characteren min da :D

har mange andre våpen men bare digger elven longsword lurer på om jeg må enchante det fordi når jeg møter spøkelser så har jeg bare umbra/silver arrows å forsvare meg med, og noen dårlige destruction spells da men :p... kanskje jeg kjøper meg et silver longsword eller kanskje en silver claymore men kan ikke huske å sett noe slikt i spillet før.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

hehe det gjorde jeg på level 3 tror jeg. 100iron arrows mange health potions og 3 busta claymores senere umbra armor og umbra sverd :D :D

EDIT: måtte kaste fra meg det meste andre jeg hadde for å få med meg både sverd og armor :p....

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

Hehe ! :D

Nesten samme som meg det, jeg brukte en eller annen crappy destruction spell og haugevis med piler og avsluttet det hele med katana elns.

Følte liksom jeg måtte legge ved et bilde nå :)

post-93378-1153782921_thumb.jpg

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar

hehe det var den lengste kampen jeg noen gang har hatt med noen på oblivion :p... men bruker du den "quest award leveling" moden? eller så er vel din umbra armor ganske dårlig hvis du tok den på lav level og regner med at du sikkert har gått opp noen levler nå. i såfall jeg er level 17 så kan du sammenligne. har litt lyst til å se om det faktisk er noe stor forskjel mellom dem.

legger med et screenshot i fra en film jeg driver å prøver meg på. går dårlig :(. er ingen filmskaper :p

Lenke til kommentar

Jeg er i level 32 elns. og har gått over til enten Deadric Armour eller bare en Mage's Robe ettersom om jeg bruker magi eller kjører hardbarka sverdkjemping :)

Har hundre både i Blade, Destruction, Conjuration, Illusion, Mysticism og Alteration så det kommer egentlig an på hvilket humør jeg er i :)

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar

ok level 32 har noen timer da eller. jeg er level 17 og har spilt 48timer. men har ikke gjort alt for å levle da. på det andre spillet var jeg level 14 etter 19timer. men så brant harddisken og atl ble borte :'(

screenshot der jeg står bak en av fossene. er litt av foten til adoring fan også men han klarte seg ikke når han "datt" utafor fossen. forhåentligvis så skal det bli med i en av filmene som jeg driver å lager.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

hehe har du bare latt være å levle da eller? da misser du jo mye av det gode utstyret da. masse "leveled items" som virkelig suger hvis man er lav level.

Screenshot: iron arrow er treneren sin. og han skal jeg betale for å bli bedre i marksmanship. hmmm.

Screenshoot 2: peneste statuen i hele spillet. den er i chorrol.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
hehe har du bare latt være å levle da eller? da misser du jo mye av det gode utstyret da. masse "leveled items" som virkelig suger hvis man er lav level.

Screenshot: iron arrow er treneren sin. og han skal jeg betale for å bli bedre i marksmanship. hmmm.

Screenshoot 2: peneste statuen i hele spillet. den er i chorrol.

6558638[/snapback]

Pene screenshots der :)

Nei, jeg lar nesten bare være å praktisere ting jeg kan bli bedre i, slik at jeg går opp i levels. Det eneste jeg går mye opp i er athlentics / speed. Det er jeg blitt journeyman i. Ellers trener jeg nå hand to hand skill

Lenke til kommentar

ok hehe. driver å trener hand to han jeg også. fint å løpe langs vann kanten å lete ette nirnroots samtidig som man bruker hand to hand på mud crabs og diverse som man møter.

Screenshot 1: hehe dere får vente på filmen jeg driver med for detaljer legger den ut nå de nærmeste dagene. sliter med låtvaøg også har jeg igjen noen få sener som jeg ikke vet helt hvor jeg skal plasere.

Screenshot 2: hva skal han med så mange nøkler?. når jeg gjorde questet så tok jeg den ene han hadde. kom tilbake nå og da hadde han 109 nøkler. hmm.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Nådde Jerall Mountains toppen idag med masse slit og en god del acrobatics and hand to hands skill increases  :)  :p

6568184[/snapback]

Lenge siden jeg har spilt Oblivion nå, men går det ann og vise på et kart hvor du er? hadde vært morosmt og se hvor det var.

Lenke til kommentar
Nådde Jerall Mountains toppen idag med masse slit og en god del acrobatics and hand to hands skill increases  :)  :p

post-33354-1154016012_thumb.jpg

6568184[/snapback]

"Boots of Springheel Jak" hadde nok gjort seg på turen opp dit tror jeg :p... de som har gjort oppdraget med samme navn i thieves guild vet hva jeg snakker om :p.

Lenke til kommentar

6568184[/snapback]

Lenge siden jeg har spilt Oblivion nå, men går det ann og vise på et kart hvor du er? hadde vært morosmt og se hvor det var.

6569305[/snapback]

post-33354-1154046463_thumb.jpg

Her har du det :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...