Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!

Anbefalte innlegg

hehe pent stup :p

nålepute :p hehe legger også til et bakgrunnsbilde av en sigil stone.

noen som vet hvorfor zombier er så sykt vanskelige. 3 zombier var mer en nok til å ødelegge et elven longsword og totalvrake blades skjoldet mitt. husker ikke vilken level jeg var på men 13-14 kanskje. fikk også en hel hau med sykdommer av dem så nå er cure poison og cure decise(?) potions like standard som healing potions i invetoryet mitt :p

EDIT: ops en liten bumb men men *vekke liv*

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er min maincharacter Therandriil:

ScreenShot44.bmp

Og her har hun kicka ut en toppløs pirat.

ScreenShot5.bmp

Therandriil i helfigur:

ScreenShot27.bmp

Jeg antar at dette er en bug?

ScreenShot54.bmp

Hvilkne fisk?! Slakterfiskene? Vil han ikke skremme dem vekk er han suicidal. :p Min komklusjon.

ScreenShot47.bmp

Enda en svæær bug:

ScreenShot62.bmp

Har du sett noe så stygt?!

ScreenShot60.bmp

Styggeste dama jeg har sett.

ScreenShot44.bmp

Endret av Dragonheart
Lenke til kommentar

husker noen ba om et screenshot av great gate to oblivion ellerhvadennåheter

driver å tester diverse moder så det er vel ikke den "orginale" gaten som er der. hehe...

last ned "Oblivion_Make_it_Pretty_Pack" den hjelper virkelig på utseende. ser ikke sån ut da men :p er noe som skjer med gresset som jeg prøver å fixe men får det ikke til :(

Lenke til kommentar
Hvordan legger man til miniatyrbilder som mange gjør? Får bare irriterende linker som folk må trykke på og laste ned..  og noen av bildene ble ikke vist i paint engang =\

6527502[/snapback]

så vidt jeg ser er det pga du har de lagret som .bpm. du kan åpne dem i paint og lagre dem på nytt, men før du trykker lagre så under der navnet på bilde står feks kolon. oblivion 65443 screenshot.

der står det lagres som .bmp/eller.no i den duren, der trykker du på .jpg/.jepg.

edit. det finnes en første post.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syns dette ser baad ut? :ermm: :

Skal vel fint gå an å få helt fine textures vel? Eller opplever andre enn meg dette - altså "rutete" bakke? Alt på Ultra high her.. minner meg om den shader-bugen FX korta hadde i FarCry en periode :| :|

Noen som har noen gode råd? Har prøvd div. tweak også for å forbedre kvaliteten.

post-26064-1153590225_thumb.jpg

Lenke til kommentar

med riktige drivere å noen mods så skal du ha ganske dårlig utstyr for å ikke klare oblivion. i det hele tatt.

la med noen screens da for å ikke spamme for mye :p fin bug med de pilene. og er en skikelig jobb jeg har fått meg

Lenke til kommentar
er det bare meg eller er umbra SYKT dyrt å reparere?

6549527[/snapback]

Umbra er sykt dyrt å reparere. :yes:

Beklager virkelig at jeg ikke har noe bilde, jeg orker ikke å fyre opp spillet bare for å ta et screenshot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...