Gå til innhold

TES: Post dine Oblivion-relaterte screenshots her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh.. er du seriøs nå? :whistle:

Det du stjal, sannsynligvis fra en Display Case (de er gode for å vise frem våpen og items), var et Replica-våpen. Replica er det samme som en erstatning i mangel på bedre ord. En replica er til stede for åvise frem det skikkelige, våpen i denne sammenhengen. Replica-våpenet er derfor ikke like godt som det skikkelige Glass-sverdet.

Det som er godt med glass, er å lage vinduer, glass man kan drikke fra og masse annet. Et Glass-våpen er godt for å slakte fiender med.

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg det til! :D Mitt første screenshot; her kan vi se orken min som er på skattejakt i Ondo. Dessverre er bildekvaliteten litt lav, da jeg måtte skru av AA og satte størrelsen til 640x512. Kjører vanligvis 1280x1024 og 4x eller 6x AA. :dribble:

EDIT: Ha! Hadde visst ikke de største plassproblemene her; 28 mb igjen.

ScreenShot0.bmp

Endret av Arang
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
To litt like men..

6466938[/snapback]

Hvordan innstillinger kjører du Bone?

Så ikke ut som du kjørte alt på fullt, AA osv. Isåfall hvorfor ikke? Siden du hadde et sykt rått system (FX-60, X1900XTX osv..) :p

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar

Kjører nok alt på fullt.. Men, jeg bruker "TFC" og "TM" -kommandoene og "flakser" litt rundt når jeg tar bilder.. kanskje det har noe med at diverse ting ikke blir rendret før char'n kommer nærmere.. nå snurrer jeg jo kameraet litt overalt, mens "jeg" står igjen et annet sted.. !? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...