hevvi_b Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Her har jeg noen fine bilder, blandt annet et meget avslørende et hvor en imperial guard drikker på jobben. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Er det noen her som kjører Oblivion på full grafikk? jeg skulle gjerne sett et screnshot av det. EDIT: Leifer'n var her Endret 29. april 2006 av avas_2 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Tre random screenshots: Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Er det noen her som kjører Oblivion på full grafikk? jeg skulle gjerne sett et screnshot av det. EDIT: Leifer'n var her 6011080[/snapback] Se mine bilder.. de er på fullt.. De er rett over posten du postet.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Er det noen her som kjører Oblivion på full grafikk? jeg skulle gjerne sett et screnshot av det. EDIT: Leifer'n var her 6011080[/snapback] Se mine bilder.. de er på fullt.. De er rett over posten du postet.. 6011480[/snapback] Pene bilder, missunner maskina di.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Er det noen her som kjører Oblivion på full grafikk? jeg skulle gjerne sett et screnshot av det. EDIT: Leifer'n var her 6011080[/snapback] Se mine bilder.. de er på fullt.. De er rett over posten du postet.. 6011480[/snapback] ok, takk. skulle tro det var litt bedre, men det er vel en annen følelse å spille det Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Digger disse monstrene (jeg fjerner UI via console når jeg tar bilder som regel nå, går også fint å bruke bue i slike kamper uten UIet). Andre etter at jeg bestemte meg for å prøve ut den andre hesterustningen. Armouren min er for det meste glass (enchanted med feather for det meste). På bildet med mountain lion på stranden, kan jeg nevne at hesten kvestet den grundig før jeg rakk å gjøre noe. Forelesningen var faktisk interessant å få med seg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ute til lunch var kul da Sundiver:) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 3 100% tilfeldige bilder: Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 bli med i ottos bokbrannklubb Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Her er min samling av cuirass fra provinsene. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Et par til. Bildeforklaringer: Prøvde ut en dremora jeg hadde kjøpt litt tidligere. Fikk en minotaur på nakken og plutselig kom en vakt forbi, hoppet av hesten og joinet festen (tid for popcorn). Dremoraen fikk også brynet seg på en brown bear (om du ser etter, ser du dremora som flyr ut av bildet til høyre..). Etter kampen med minotauren, kom vakten bort til meg og skrøt fælt.. he, he. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Etter kampen med minotauren, kom vakten bort til meg og skrøt fælt.. he, he. 6021125[/snapback] Hvor mye Fame har du? Endret 1. mai 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Anders89 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Du får denne viss du jobber for Dark brotherhood lenge nok. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 MiSP: Jeg hadde vel 24 i fame da det skjedde (25 nå). Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg bare lurte på: Hvordan kan du ta bilder uten at crosshair og stat-info viser? Og hvordan kan du ta bilder fra slike vinkler som f.eks her? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) For å ta bilder uten UI'et, trykker du Console tasten (som er "|" på mitt tastatur), så skriver du "tm", trykker enter og Console tasten igjen. For å få UIet tilbake, repeterer du prosessen. (angående kameravinkler: Jeg trykker R og bruker musen og musehjulet for å finne en passende vinkel, men det skal visst være en kommando for fri bevegelse av kameraet både for stillbilder og video). Endret 6. mai 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) komandoen for fri bevegelse av kamera er tfc (togglefreecamera) avorlig skrivefeil her ja Endret 7. mai 2006 av tommy t Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Når jeg gjør det forsvinner hele personen min utenom bena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå