O.J Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 I pc'n min er det skjermkortet mitt, et XFX 6800GS, som bråker desidert mest. Bruker de "vanlige" nvidia driverne til det. Justerer viftehastigheten på dette kortet seg selv? eller er det mulig å innstallere et program slik at det gjør det? evt. om det også setter ned klokkehastigheten for at det skal utvikle mindre varme. kom gjerne med linker og tips. på forhånd takk Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Du kan justere vifte hastigheten med rivatuner. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Du kan justere vifte hastigheten med rivatuner. 5795511[/snapback] er det sånn at programmet justerer viftehastigheten utifra belastning og temperatur på kjernen? vil ikke ødelegge noe.. jeg kan google etter programmet, men fin med linker Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163 Så lenge du passar på tempen, så går det fint. Lurt å ha vifta på fullt under 3D. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 har innstallert det nå, under hvilken fane finner jeg det jeg skal justere viftehastigheten med? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 fant det jeg tror jeg skal bruke nå er på system tweaks / fan hvor mye skal jeg sette vifta på under vanlig 2d? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 fant det jeg tror jeg skal bruke nåer på system tweaks / fan hvor mye skal jeg sette vifta på under vanlig 2d? 5795914[/snapback] Eg har mi vifte på 25% i 2D modus, då er tempen på 40-50. Du må nesten sjekke tempen for så og sette ned viftehastigheiten. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 fant det jeg tror jeg skal bruke nåer på system tweaks / fan hvor mye skal jeg sette vifta på under vanlig 2d? 5795914[/snapback] Eg har mi vifte på 25% i 2D modus, då er tempen på 40-50. Du må nesten sjekke tempen for så og sette ned viftehastigheiten. 5796486[/snapback] har satt den på det nå, kan egentlig ikke høre noen særlig forskjell i støy fra vifta, håper jeg har gjort det riktig takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå