rvenes Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Noken som har funne testar av dette kortet? ASUS P4B533-V Eg har leita no i fleire dager, einaste eg har funnne er tomshardware sin test av 16 hovedkort, og ein test med eit shuttle system på anandtech. Noken som har funne testar / review's av kortet? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Tror da at www.slapps.com har testet det. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 PIIIpower, ja det stemmer det. Vi har en test av dette hovedkortet, men serveren vi bruker er for tiden nede grunnet en oppgradering av programvaren. Siden er derfor ikke tilgjengelig. Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Om du skal ha reviews fra nå av kan du bare søke på: http://www.mbreview.com/ -de søker gjennom mange "reviews-sider" og viser alle mulige. Byggeren: kanskje siden din kan addes der :wink: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 04:53, skrev Cornel:Noken som har funne testar av dette kortet? ASUS P4B533-VEg har leita no i fleire dager, einaste eg har funnne er tomshardware sin test av 16 hovedkort, og ein test med eit shuttle system på anandtech.[..] Et lite tips for fremtiden :smile: "Produktnavn" + review = Ofte treff Ha en fortsatt fin dag. Ellers takker jeg selv for tipset på den der mbreviews eller hva det var. ;P Har aldri hatt problemer med å finne tester, men fint å legge til i favorittermappen min :smile: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Jau gjorde det... søkte etter det på google og altavista og div søkemotorer... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 15:32, skrev Veritas:Om du skal ha reviews fra nå av kan du bare søke på: http://www.mbreview.com/ -de søker gjennom mange "reviews-sider" og viser alle mulige.Byggeren: kanskje siden din kan addes der :wink: Jau, leite fram på sida, men fant berre P4b533-vt kortet der. Ser på slapps no Ingen andre? Noken som har kortet kanskje? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg har kortet. Jeg må bruke 1005 beta 2 BIOS for at hovedkortet skal like min Corsair RAM. Men den beta BIOS'n har rett og slett geniale dividere for minne! Ellers virker kortet helt kurrant det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå