Gå til innhold

Hvilken spiller har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en iPod Photo 30gb, er veldig fornøyd med den, bruker den i bilen, når jeg går tur osv..

Synes bateri levetiden bare blir lengre og lengre for hver gang jeg lader den opp :!:

Den er litt stor, men jeg liker at det er størrelse på ting :roll:

Snart kommer dt231 headsettet, gleder meg virkelig, har hatt en del forskjellige jeg har brukt på iPoden, stereoen, maskinen, mange jeg ennå liker, men forandring fryder :D

Kan jo si at neste spiller jeg kjøper, det blir når denne tar kvelden, er nokk enten en vanlig iPod 60gb, eller en photo 60gb, eller en video 60gb..kan jo hene at jeg kjøper enn mere utevenlig mp3 spiller til sommeren, har hatt ipoden siden mai i fjord..

Har en creative muvu tx256 i tillegg, men den er lånt bort til en kompis.

Lenke til kommentar
Packard Bell AudioShare 1 gb,Kongebra spiller...

Hva i all verden skal dere med mp3-spiller på 30 gb?..blir for mye å velge mellom.

5872845[/snapback]

ja, hva skal man med en på 30gb, når man kan få en på 60gb :love:

Veldig kjetk på lange bilturer, eller andre lange turer, dessuten kan man bruke dem som ekstern hd :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Bruker en K750 med 2gb brikke.

Slitsomt med både mobil og mp3 spiller å drasse på.

Gleder meg til k800 dukker opp.

Lenke til kommentar
Hva er galt med "musikkbiblioteket"?  :hmm:

5795464[/snapback]

Det er ikke mulig å stille opp sanger etter filnavn, bare etter id-tags som ligger i mp3-fila og de er som oftest ikke særlig meningfylte. Låtnavn som "track01" og ofte manglende informasjon om artist er med på å gjøre orienteringen blant flere 1000 låter svært kronglete. Overrasker meg stort at Creative ikke har gjort det mulig å stille opp alle låter etter filnavn. Når man i tillegg har flere låter med samme låtnavn så kan det virkelig bli en "interessant" opplevelse.

5795658[/snapback]

Det skyldes sikkert at Creative ikke vil støtte pirat kopiering :roll:

Hvis du skal rippe en CD selv (lite tvilsomt) så ordnes ID3 tagene ordentlig med rippe programvaren :) Dette gjør jeg selv, og når jeg en sjelden gang laster ned, så er det bestandig gode ID3 tags ;)

Ja, for når man først skal ha et par tusen sanger inn, så gjelder det å ha system.

5796148[/snapback]

Ja, er ikke vits og ha så mange sanger uten ID3 system, filnavn hjelper så vidt :ermm:

Joda, det er såklart mulig. Men forestill deg en operasjon hvos du må gjøre dette med...tja....ca. 4000 låter. Det er rett og slett noe jeg ikke orker å starte med, så derfor er jeg veldig interessert i å kunne bruke filnavn siden jeg allerede har ordnet med filnavn så de er systematiske og oversiktlige.

5796173[/snapback]

Det finnes programvare som gjør dette automatisk for deg :) Blandt annet MusicMatch Jukebox :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...