Gå til innhold

Hvilken spiller har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en philips "et eller annet" med 512mb! :p

Den funker helt greit til mitt bruk, men det er iriterende at kontrollende

bare sitter på ledningen og ikke på selve spilleren.

5800836[/snapback]

den hadde jeg også helt til den pludselig tok kvelden, :cry: bruker den som "minnepinne" var kjempefornøyd med den jeg :w00t:

Lenke til kommentar
iRiver H110. Den første (og siste) spilleren med optisk digital ut- og inngang??

Bytter den ikke ut for noe annet. H300-serien ble nedtur, de tok bort waw-støtte og spdif inn/ut. Grr!

5796177[/snapback]

Hva bruker du S/PDIF-tilkoplingene til?

og iPod kan jo spille .wav, så du kan jo bytte til en iPod med større harddisk om din skulle takke for seg?

Lenke til kommentar
iRiver H110. Den første (og siste) spilleren med optisk digital ut- og inngang??

Bytter den ikke ut for noe annet. H300-serien ble nedtur, de tok bort waw-støtte og spdif inn/ut. Grr!

5796177[/snapback]

Hva bruker du S/PDIF-tilkoplingene til?

og iPod kan jo spille .wav, så du kan jo bytte til en iPod med større harddisk om din skulle takke for seg?

5852145[/snapback]

Jeg kjøpte iriver først og fremst pga opptaksmulighetene. Jeg jobber som musiker, og trenger et verktøy for å ta opp øvelser/konserter innimellom når jeg ikke orker å dra med med PC+interface+store mikrofoner som tar en halvtime å rigge til.

Digital ut bruker man hvis man har en portabel høykvalites D-A converter, eller for å spille av musikk på anlegg med digital inngang. Digital inn kan brukes til bakcup-løsning i studio (16 bit dog, men bedre enn ingenting) eller høykvalites location-opptak med en ekstern preamp/A-D converter, f.eks Core Sound 2496 el. Apogee Mini Me + M-audio CO2 (optix/coax-omformer).

I tillegg har den en intern mikrofon av god kvalitet og linje/mic-inngang for opptak.

Ipod er utelukket pga dårlige opptaksmuligheter og krav om iTunes for å sende filer mellom PC/spiller.

Lenke til kommentar

iPod 4gb hvit, kjempefornøyd. Senest i dag hadde jeg mp3-spilleren i lomma og lette febrilsk etter den :p. Har hvit fordi svart var ikke tilgjngelig når jeg kjøpte.

Og masse andre små-spillere som jeg har, og mange har jeg knust. Utrolig hvor mye noen tåler(billige flash-spillere).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...