Gå til innhold

Hvilken spiller har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man ikke bare forandre på id-tag'en før man overfører den til spilleren da...? Eller...?

5795940[/snapback]

Stemmer, min mp3-samling har komplett ID3-tag og er ein fornøyelse i bruke i lag med min iPod. Kan sortere etter det du måtte ville, album, artist, sjanger osv...mykje betre enn dårlige ID3-tags som "track01" og ingen artist.

Lenke til kommentar
Kan man ikke bare forandre på id-tag'en før man overfører den til spilleren da...? Eller...?

5795940[/snapback]

Joda, det er såklart mulig. Men forestill deg en operasjon hvos du må gjøre dette med...tja....ca. 4000 låter. Det er rett og slett noe jeg ikke orker å starte med, så derfor er jeg veldig interessert i å kunne bruke filnavn siden jeg allerede har ordnet med filnavn så de er systematiske og oversiktlige.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

5795940[/snapback]

Joda, det er såklart mulig. Men forestill deg en operasjon hvos du må gjøre dette med...tja....ca. 4000 låter. Det er rett og slett noe jeg ikke orker å starte med, så derfor er jeg veldig interessert i å kunne bruke filnavn siden jeg allerede har ordnet med filnavn så de er systematiske og oversiktlige.

5796173[/snapback]

Skjønner det. Myyyye jobb, men er nytteløst å ha firetusen låter hvor alle enten heter track 01, 02 osv.

Lenke til kommentar

Creative Zen Vision:M her :)

Genial spiller. Har nettopp bestilt ekstrautstyr fra EBay også; external battery pack (bare å koble til en pakke med 4 AA batterier til spilleren så lades den ^_^ Kan bruke den samtidig. Genialt for lange turer), car charger, og ekstra usb-kabel og ekstra lader. Alt for den nette sum av 170 kroner inkl. frakt :D

Lenke til kommentar

Jeg bruker en gammel Dell Axim X5 PDA som MP3 spiller. Bruker TCPMP som avspillingsprogram. Har et par 512MB CF kort til lagring av lydfiler. Bruker den ikke så mye til musikk, men mest til lydbøker som jeg låner på biblioteket og ripper. Originalbatteriet tok kvelden, og jeg kjøpte et nytt med større kapasitet på ebay for en hundrelapp. Nå har jeg omtrent 20 timers spilletid på en opplading.

Det eneste jeg savner er radio, samt at den er litt stor og tung.

Lenke til kommentar
Har en Zen Micro 5GB som jeg kjøpte for en stund siden.  :thumbdown:

5800696[/snapback]

Hvorfor :thumbdown: ?

5800720[/snapback]

Kjøpt den første dagen den var å finne på markedet, og den var jo både rimelig og virket helt grei til mitt bruk. Siden den da var helt ny var det dessverre ikke så enkelt å finne tak i erfaringer rundt spilleren. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...