RolloThomasi Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 har nylig formatert og satt med en helt fersk installasjon av xpsp1. Tenkte jeg skulle prøve wa3, men det likte jeg ikke, så jeg av installerte ordenlig, og installerte wa2. Problemet nå er at når jeg trykker på "download skin" på winamp.com åpnes de ikke automatisk i winamp som i gamle dager. åssen får jeg dette til? Jeg tror det har noe med avinstalleringa av wa3 å gjøre ettersom den associate'a avi-filer til wa3, men etter avinstalleringa var de ikke associata til noen ting. prøvd å installere og avinstallere wa2 flere ganger, men det er så langt fantasien min strekker seg. orker ikke mange flere timer med den stygge default-skinnen.... Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Samme her - får ikke innstallert nye skin til Winamp. Hadde Winamp3 inne, slettet dette, la inn igjen Winamp2 - la senere inn xpsp1. ee Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Vurdert å bruke den gamle metoden til å åpne skins? Last dem ned til mappa Skins i Winamp mappa, og bruk menyen i winamp... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Last dem ned til mappa Skins i Winamp mappa, og bruk menyen i winamp... Ikke værre enn det.. Hvorfor bytte skin hele tiden da ? Enig i at WA3 var noe herk. Bruker bare WA til musikk, og da er 2.x mye raskere Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 har det, men winamp kjenner ikke igjen .sz filene som skins når jeg legger de i skins-mappa. så gidder en eller annen å sjekke folder options - file types - .sz - advanced og si meg hva som står der ? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Heisan Satt akkurat og ordnet med dette selv. Winamp nektet å fyre opp skins'a jeg lastet ned. Så viste det seg at jeg lastet ned skins til winamp3, og ikke winamp2 som jeg bruker. Hvis du ser øverst til høyre på winamp.com, så står det no saker om winamp 2. Gå inn der og last ned de skins'a du finner der. Så ordnet det seg for meg ihvertfall :smile: Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 N00b :smile: fant problemet mitt på forumet til winamp.com. De har visstnok noe serverproblemer-piss ett eller annet som gir filene feil extension når man laster de ned. Hvis man er sikker på at det er en wa2 skin man laster ned er det bare å rename de til *.wsz Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har samme problemet. Når jeg endrer extension fra .wal til .wsz så kommer navnet på de forskjellige skins opp i lista i menyen, men de vil ikke aktivisere seg når jeg velger dem. Sliter bare med samme gamle, kjedeilge standard-skin... Noen tips ? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 ludomp3. jeg tror du gjør samme feil som han forrige duden. jeg tror du laster ned skins til wa 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå