Gå til innhold

Feil bestilt fra komplett.no


Anbefalte innlegg

Å kalle tilbake pakker koster penger, så da blir det jo dobbel porto for komplett å betale. Jeg ville ringt komplett med en gang og spurt hva de mente. Mest sannsynlig vil han måtte betale for pakken, få tilsendt en returlapp som han klistrer på kabinettpakken (mao gratis å sende for han), og så retunerer de pengene på kontoen hans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å kalle tilbake pakker koster penger, så da blir det jo dobbel porto for komplett å betale. Jeg ville ringt komplett med en gang og spurt hva de mente. Mest sannsynlig vil han måtte betale for pakken, få tilsendt en returlapp som han klistrer på kabinettpakken (mao gratis å sende for han), og så retunerer de pengene på kontoen hans.

5800640[/snapback]

 

Om det er komplett som har gjort en feil her (om jeg oppfattet riktig?) er det jo deres ansvar å rydde opp uten brydderi for kunden sålangt mulig.

En forhandler med riktig service-innstilling vil selvsagt påta seg ansvaret for retur og ekstrautgiftene ved dette

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Du har rett til å sende den tilbake mtp angrerettloven.

5800962[/snapback]

 

Selvsagt har han rett til å sende den tilbake, men hvorfor ikke forsøke å be dem gjøre det jeg fåreslo, om han ikke har tid til dette? Det skader hvertfall ikke å spørre

Lenke til kommentar
hvorfor bestille en ny ? :S

5807376[/snapback]

Feil fra min side, regna ut at prisen egentlig skulle stemme veldig bra, men så fant jeg ut at jeg ikke hadde bestilt hdd, men et kabinett til den samme prisen.. :blush:

Sa da er ny pakke bestilt idag, og den gamle sendt tilbake, gidder ikke å styre mer med det nå uansett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...