leifeinar Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 fått i opgave av en kamerat og finne bærbar, han understreket at film seing hang høyt oppe i mangel av tv. noen kriterier: 1 gig ram, 80+ hdd, bra skjerm, så stille som mulig og rundt 10 lapper. skjermkort er ikke noe must. 15" eller 17" så for meg det var grei skuring og finne noe, men det det har jo blitt sykt mange og veldge mellom der ute. som et exempel har netshop 38 stk bare fra acer håper noen har noen bra forslag Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei! Forslag: SHG Note 8600. Centrino 740 (1.733GHz - 533FSB), 512MB DDR2-533, 60GB HD (8MB Cache), 15.4” Widescreen TFT, DVD±RW, nVidia MXM GeForce 6600 Go / 128MB, 54MBIT WLAN, LAN, Card Reader. 9372 kr Denne har bare 60GB harddisk, men gir ellers mye for pengene. HP Pavilion dv5095 15.4"WXGA, Turion ML-37,2x512MB,100GB,DVD±RW,WLAN,XPH 9475 kr. Veldig gode spesifikasjoner. Batteritiden er ukjent. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 takker efikkan likte den hp maskinag skjønnte det slik at det ikke var aktuellt og røre noe spill i det store og hele så 6600 er det vel ikke noen vits og betale for? selv ville jeg nok sett mere i den retninga ja også fint med en gig ram, kan bli litt internett med en del programmer i bakgrunnen, skype m/cam osv har ingen erfaring med turion hvordan er det opp mot pentium M, og andre? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 takker efikkan likte den hp maskinag skjønnte det slik at det ikke var aktuellt og røre noe spill i det store og hele så 6600 er det vel ikke noen vits og betale for? selv ville jeg nok sett mere i den retninga ja også fint med en gig ram, kan bli litt internett med en del programmer i bakgrunnen, skype m/cam osv har ingen erfaring med turion hvordan er det opp mot pentium M, og andre? 5796160[/snapback] Ja et GeForce 6600 er bortkastet om det ikke skal brukes til spilling. Cpuen i HPen er også kraftig, og er en god konkurrent til PentiumM. Ytelsen på en 2GHz Turion skal kunne sammenlignes med en 2GHz Athlon 64. 100GB harddisk er også bra. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 dette liker vi så de hadde den hos netshop også til samme pris. mulig jeg må handle litt til med selv også. hører oblivion er tungt. noen som har ei maskin i denne duren? og som kan fortelle meg om lydnivå? varme? er også åpen for flere forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå