ladida Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Finnes det et sted hvor man kan få lærere/faglærte til å vurdere en stil man har skrevet? Altså, ikke et sted hvor man kan legge ut en stil så hvemsomhelst kan gi en kommentar, men av noen som faktisk har ordentlig peiling? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Du kan vel prøve å sende mail til språkrådet. Lenke til kommentar
ladida Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Med en hel stil..? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Med en hel stil..? 5796126[/snapback] Det er ikke jobben deres, men det kan jo hende de er hyggelige og hjelper deg. Er sikkert ikke så veldig mange som sender inn. Kan heller ikke tenke meg at de folka har en forferdelig travel hverdag. Lenke til kommentar
ladida Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Hehe. Nei, det tror strengt tatt ikke jeg heller i grunn. Det er kanskje verdt et forsøk men. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hadde kanskje ikke vært noen dum idé å ha ei internettside hvor man kunne gjøre dette, men jeg ser ikke så mange lærere som har tid til å sitte på fritiden sin og rette stiler på internett uten betaling. Lenke til kommentar
ladida Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg vet, men det hadde vært ganske hjelpsomt. Spesielt hvis man har fått en dårlig karakter på en stil og man føler man egentlig fortjener bedre. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Spesielt hvis man har fått en dårlig karakter på en stil og man føler man egentlig fortjener bedre. 5805472[/snapback] Man har vel klagemuligheter, ihvertfall fra og med VGS? Lenke til kommentar
ladida Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Jo, men de foretrekker at du først får en av de andre lærerne til å vurdere den, og så får du den karakteren den læreren gir uansett om han er enig, vil gi høyere karakter eller dårligere. Problemet er at mange lærere ikke liker at du gjør det, og de fleste lærerne er gode venner så de vil ikke fornærme kollegaen ved å si at han har feilvurdert en stil. Så som oftest står man bare igjen med den samme karakteren og et dårligere forhold til den faste læreren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå