netphreak Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg har muligheten til å kjøpe et nesten ubrukt kamera av en bekjent - Panasonic NV-DS37. Dette var visst et ganske OK amatørkamera i 2001... Han skal ha 3.500 for det, siden det kostet over 10.000 dengang. Har det vært noen vanvittig utvikling på digitale videokameraer siden 2001? Burde jeg plassere pengene mine ett annet sted? Beklager at jeg vet så lite om dette, men det er jo derfor jeg spør - liker ikke å bli lurt da vet dere Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 OK, her er litt info om kameraet: Review Merk - det står at kameraet har 10 x optisk zoom - det har 15. Er dette verdt 3.500 norske kroner? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Legg i 1500 til, så får du et helt nytt Panasonic med 3CCD som nesten garantert gir minst like bra bilder som DS37. Men prøv kameraet først uansett, hovedsaklig i dårlig lys (innendørs i dårlig innebelysning) og se om bildene blir bra nok for ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå