Boddiz_ Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Felgene er 15" som er brukt et par sensonger. De er pent brukt - ingen store merker i de. husker ikke hvilke merke de var - men det var ikke et merke JEG har hørt om. Ett av dekka er HELT NYTT (brukt 10 dager ca). ett av de er nesten nytt (brukt 2-3 mnd). og de to siste er brukt en hel sesong (ca "halv-slitt"). Bredde på dekka er 195. Husker ikke merke på dekka heller... Hva er dette settet verdt? Har fått en pris som heter 2500kr, som jeg synes er en ganske grei pris - men hva synes du? Endret 22. mars 2006 av zettaz Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvis jeg skal kunne sette en pris, så må jeg vite hva slags felger og dekk det er snakk om Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Hvis jeg skal kunne sette en pris, så må jeg vite hva slags felger og dekk det er snakk om 5795200[/snapback] Da må jeg undersøke det litt nærmere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå