j_j Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Har noen erfaring med dem? kjøpte 3 pk. på lefdal, de var på tilbud 39.90 for 40 CD-er . Håper de er bra, det står at de er 24X compatibel..... jj Lenke til kommentar
skol Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Dersom det er prodisc som har laget platene, så er du heldig, bra kvalitet på de, se her: http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=79&Page=8 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det var da utrolig billig. 1kr pr CD. Jeg har ennå ikke lagt merke til CD'er til under 2,30kr per CD. (Kanskje bare jeg som ikke følger så godt med) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 jeg trur han mente at 10stk kostet 40kr. det har et slikt tilbud på Elkjøp nå. Jeg mener det er gode cder til en GOD pris! (kjøpe noen hundre cder selv) og jeg nekter å tro at han har fått dem til 1kr stykk. uten at det kanskje satt ei bolnd dame i kassa da han skulle betale... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Alternativ 3: 20 stk i slimcover for 40 kroner. Kjøpte 3 pakker på Lefdal på sist uke. Tror ikke merket betyr så mye lenger. Kjøper konsekvent det billigste jeg kommer over. Har ikke hatt en feilbrenning som skyldes mediet på flere år. Nero 5.5.4.0 f**** en del plater før nyere versjoner kom. Edit: typo [ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-09-26 13:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå