wil Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Klapp telefoner suger synes jeg. Jeg ser på klapptelefoner som jente mobiler. Dette fordi at så mange har de. Personlig liker jeg hverken skyve telefoner eller klapptelefoner. Jeg vil ha dem sånn som normalt, som det alltid har vært. Enkelt å greit å bruke, og ikke noe tull. Slipper å tenke på at man absolutt må da opp lokket når man skal snakke i telefonen. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Klapp telefoner suger synes jeg. Jeg ser på klapptelefoner som jente mobiler. Dette fordi at så mange har de. Personlig liker jeg hverken skyve telefoner eller klapptelefoner. Jeg vil ha dem sånn som normalt, som det alltid har vært. Enkelt å greit å bruke, og ikke noe tull. Slipper å tenke på at man absolutt må da opp lokket når man skal snakke i telefonen. 5884996[/snapback] Skyvetelefoner har i det minste den fordel at de kan være lukket, og man har likevel tilgang til alt, unntatt å slå numre direkte og skrive tekst/tall. Det enkleste er dog candybartelefoner, det er jeg enig med deg i. Men klapptelefoner trenger ikke være jentetelefoner. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kommer dog ikke w300i noe tidligere til Sverige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå